hirdetés
2017. július. 29., szombat - Márta, Flóra.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 659
#1
Élelmiszer Online
2017-07-27

Kiugróan nőtt a magyarok vásárlóereje.

#2
Élelmiszer Online
2017-07-25

A fogyasztók nyernek a dinnyeháborún.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-24

A gyümölcs minősége európai viszonylatban igen gyenge. /Frissített/

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-24

Viszont kissé romlottak a fogyasztói várakozások.

#5
Élelmiszer Online
2017-07-18

„Prémium- és innovatív termékek határozzák meg a kereskedelmi márkás termékek növekedését a következő években” – közli honlapján a Saját Márkás Termékek Szövetsége (PLMA) az általa Amszterdamban rendezett vásár fő üzeneteként.

#6
Élelmiszer Online
2017-07-18

A csökkenést az idézte elő, hogy a kínai kereslet növekedése elmaradt az előrejelzésektől, és a termelőknél, kakaóőrlőknél kapacitástöbblet alakult ki.

#7
Élelmiszer Online
2017-07-17

Lassult a növekedése júniusban az éves összevetésű fogyasztói áraknak az euróövezetben és az EU-ban.

#8
Élelmiszer Online
2017-07-17

Akadt olyan gazda, aki méheinek 70 százalékát elveszítette.

#9
Élelmiszer Online
2017-07-17

A sertéshús- és az élősertés-kivitel is emelkedett a tavalyihoz képest.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-14

Az adatrögzítő egységek határidő előtti beüzemelése irreális elvárás.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.