hirdetés
2018. július. 19., csütörtök - Emília.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 705
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-13

A belföldi fogyasztás drasztikusan visszaesett.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-11

Az elmúlt egy évben a járműüzemanyagok, valamint a dohányáruk ára nőtt jelentős mértékben.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-07-04

A jó termés ellenére sem lesz olcsóbb a meggy.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-26

Az Európai Unió 28 országában 2,1 százalékos lesz a kiskereskedelmi forgalom átlagos bővülése.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-21

Európa legolcsóbbjai közé került a magyar alkohol, cigaretta és ruha.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-12

Nagy vonzerő a kézzel fogható választék - a "Kiskereskedelem holnap és ma” - című tanulmány szakértői öt pontban foglalják össze a lényeget. 

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-08

Az ötödik hónapban éves szinten rendkívül nagyot drágult a tojás.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-24

Az árak a tavalyihoz képest csökkennek, a következő másfél hónap árainak alakulására viszont nincs tipp.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-24

Óriási a külföldi kereslet a minőségi magyar hal iránt, ám a hazai halfogyasztás elmarad az uniós átlagtól.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-10

Ismerje meg az okostelefonon, mobilinterneten és Facebookon szocializálódott vásárlóit!(X)

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.