hirdetés
2018. február. 19., hétfő - Zsuzsanna.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 681
#1
Élelmiszer Online
2018-02-16

Még mielőtt a vevők tudnák, mit akarnak. Prognózis 2018-ra.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-13

Éves szinten a szeszes italok, dohányáruk, valamint az élelmiszerek drágultak a legjobban.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-02-05

Eltérően mozogtak a fogyasztói árak.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-15

A termelőknek sikerült a madárinfluenza miatt kiesett termelést pótolni.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-12

Decemberben 2,1 százalékkal voltak magasabbak az egy évvel korábbinál. (Frissített)

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-08

2017 már a felépülés jegyében telt.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-12-21

Végleges éves adatok még nem állnak rendelkezésre, de a fő folyamatok mérlege már megvonható.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-12-21

A vártnál jobban növekszik a gazdaság, s ez a folyamat jövőre is folytatódhat – mutat rá az MNB  inflációs jelentése.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-08

Óriásit ugrott a tojás ára.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-11-20

FMCG-csúcskongresszus, Berlin: Alaposan megváltoztak a marketingjátszma szabályai.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.