hirdetés
2018. május. 22., kedd - Júlia, Rita.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 696
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-10

Ismerje meg az okostelefonon, mobilinterneten és Facebookon szocializálódott vásárlóit!(X)

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-09

Az élelmiszerek éves szinten 4,2 százalékkal drágultak.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-04

Nem az alacsonyabb árak alapján dönti el egy vásárló, hogy melyik boltot választja. 

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-04-16

Édességek a polcon nagy forgalommal: az egészséges snackek hajtják a piacot.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-04-12

"Az Év Boltja 2018" – Szavazzon Ön is kedvenc üzletére!

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-10

Összességében az élelmiszerek ugyanezen időszak alatt drágultak.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-27

A hamis illatszerek komoly egészségügyi kockázatot jelenthetnek.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-21

A természetes termelési csúcs, illetve az európai kibocsátás növekedése árcsökkenést idézhet elő.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-03-20

IRI: Fordulópontnál a gyártók promóciós stratégiája.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-03-19

Hogyan kell elkerülni a veszélyeket és veszteségeket a promócióknál?

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.