hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 672
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-11-20

FMCG-csúcskongresszus, Berlin: Alaposan megváltoztak a marketingjátszma szabályai.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-09

A vaj éves szinten hatalmasat drágult.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-06

Az emelkedés mértéke meghaladta az elemzők várakozásait.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-31

Egy éve még az uniós válság határozta meg a hazai piac alakulását.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-24

Nehéz idők járnak a hazai húsipari vállalkozásokra.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-19

A minőségi hazai alma vásárlására buzdítanak az áruházláncokban.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-19

Az elmúlt időszakban jelentősen felfutottak a feldolgozók költségei.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-13

Fontos lenne 50 százalékról 75 százalékra emelni az önellátottsági szintet.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-19

Az idei termés a tavalyit minőségben és mennyiségben is meghaladhatja.

#10
Élelmiszer Online
2017-09-11

Csak részben érezhető az áfacsökkentés hatása a hústermékek fogyasztói árának.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.