hirdetés
2018. április. 26., csütörtök - Ervin.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 57
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-03-28

Több mint 1,2 milliárd forintból épült fel az új SPAR enjoy. convenience üzem.

#2
Élelmiszer Online
2018-02-16

Még mielőtt a vevők tudnák, mit akarnak. Prognózis 2018-ra.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> LIDL Akadémia
2017-11-08

 Az idei utolsó LIDL Beszállítói Akadémia a Magyar Hús Ízei Napja a húsok termékkörére fókuszált. 

#4
Élelmiszer Online
2017-08-22

Ágazatunk az elmúlt évtizedek legnagyobb szakítópróbája előtt áll. Tudósítás a globális FMCG-csúcskongresszusról Berlinből.

#5
Élelmiszer Online
2017-05-22

A Hinora nyerte a Tej Terméktanács három fordulós tenderjét. 

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-04-20

Mindinkább teret nyernek a fenntarthatósági szempontok a termékek kiválasztásakor.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-11-15

A magyar vásárlók hűségesebbek, mint az európai átlag.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-05-09

A drogérialánc az új hűségprogramját hirdeti ezzel. Árpa Attila most mint hajóskapitány lép színre.

#9
Élelmiszer Online
2015-09-21

Ahol az ügyes zsonglőr képes új vevőket szerezni és megtartani a régieket. Tudósítás a konkurencia segítségével.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-08-18

Termőre fordult erőfeszítések: Beérett a tőkeemelés és a fejlesztés. Interjú Giacomo Pedranzini ügyvezetővel és dr. Prohászka Balázs gazdasági igazgatóval.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.