hirdetés
2018. december. 14., péntek - Szilárda.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 67
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-12-06

Törzsvásárlói programok: tíz magyar fogyasztó közül nyolcan lojálisak kedvenc élelmiszerüzletükhöz.

#2
Élelmiszer Online
2018-12-05

Exkluzív interjú Giacomo Pedranzinivel, a Kométa 99 Zrt. ügyvezető igazgatójával.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-15

A hagyományos élelmiszerüzleteknek fejlődniük kell, ha vevőik számára fontosak akarnak maradni. 

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-10-24

Közös áruházi promóciót indított az Auchan Magyarország Kft. és a Tej Szakmaközi Szervezet és Terméktanács.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-10-08

Interjú Heiszler Gabriellával, a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. ügyvezető igazgatójával.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-02

Rossmann: 25 éve hódít Magyarországon.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-12

A jövő az adatelemzésen alapuló, személyre szabott hűségprogramok irányába mutat.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-03

Az akcióhoz csatlakozó vállalatok száma folyamatosan gyarapodik.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-04

Nem az alacsonyabb árak alapján dönti el egy vásárló, hogy melyik boltot választja. 

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-04-27

Új technológiák, okos megoldások az FMCG TOP 2018 konferencia második napján.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.