hirdetés
2018. október. 24., szerda - Salamon.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 158
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-18

Nem csoda, hiszen mostanában fog beindulni a termékcsoport igazi szezonja.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-10-08

Interjú Heiszler Gabriellával, a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. ügyvezető igazgatójával.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-08-07

A SPAR az újrahasznosítás terén egyedülálló számokkal büszkélkedhet: tavaly a hulladékkibocsátási mennyiség 404%-át gyűjtötte vissza.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-05

Az áruházlánc idén is felfüggeszti az import dinnyék beszerzését.

#5
Élelmiszer Online
2018-06-08

2021 után gyökeresen átalakulnak a biotermelés feltételei - a cél a fogyasztói bizalom erősítése.

#6
Élelmiszer Online
2018-06-07

Exkluzív interjú Sánta Sándorral, a Chocco Garden Kft. tulajdonos-ügyvezetőjével.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-29

A cég jelentős tépelődéstől szabadítja meg a fogyasztókat.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> reklámok
2018-05-14

Nyolc fogyasztói típus hatékonyabb marketinghez.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-08

Convenience üzlet és kávézó: leginkább így lehetne jellemezni a Shell új néven futó shopjait.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-04-26

Látlelet, megoldások az FMCG szektorban.

 

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.