hirdetés
2018. augusztus. 15., szerda - Mária.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 4365
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-15

Ez az idén hároméves Staropramen Ízművek idei kampánya.

#2
Élelmiszer Online
2018-08-15

Még nagyobb közösségi futóprogramok lesznek a D24 és a SUHANJ! Alapítvány együttműködéséből.

#3
Élelmiszer Online
2018-08-15

A Sziget Fesztiválon hét napon keresztül, napi 1000 adag halas kóstolófalat várta a látogatókat.

#4
Élelmiszer Online
2018-08-14

A Mondelez először gyártott itthon reklámfilmet.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-13

A Nébih határozatlan időre felfüggesztette a dietanolamint tartalmazó készítmények forgalmazását.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-13

Idén három kategóriában hirdettek győztest a Pékszövetség versenyén.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-13

A szakemberek feladata összeségében az állam élelmiszerexportjának határozott felélénkítése lenne.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-13

A laboratóriuma modernizációját szintén magában foglaló beruházás összértéke 381 millió forint.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-08-09

Minden kiszárad a földeken, 40 éve nem volt ilyen kevés zöldség.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-09

A fesztiválon felállított standon e legkülönbözőbb, halból készült ínyencségeket lehet majd megkóstolni.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.