hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 238
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-19

A legerősebb ösztönző: "az ott, ahol éppen van a vásárló." 

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-08

Megerősödik az unión belüli kereskedelem irányítása.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-04-23

A fogyasztók rendkívül tájékozatlanok – derül ki ez is a Fogyasztóvédelmi Index aktuális értékeiből.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-04-13

Fogyasztóvédelem: a Bizottság megerősíti az uniós fogyasztói jogokat és azok érvényesítését.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-22

A fehérvári Auchan Áruház ad otthont a rendezvénynek.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-11-26

OKSZ-főtitkár: a vártnál nagyobb lehet az online vásárlások részaránya az adventi hetekben.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2017-11-14

Az online kereskedelmi oldalak több mint egyharmada megsérti az uniós fogyasztóvédelmi jogot.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-30

Az NFM és a fogyasztóvédelmi hatóság idén együttesen több mint félezer webáruházat vizsgált.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-13

A kormányfő elmondása szerint lehangoló az a kisszerűség, amellyel megtévesztik a közép-európai fogyasztókat. /Frissített/

#10
Élelmiszer Online
2017-09-14

Jourová: Brüsszel egymillió eurót ad az élelmiszerek kettős minőségének tesztelésére.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.