hirdetés
2017. október. 20., péntek - Vendel.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 230
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-13

A kormányfő elmondása szerint lehangoló az a kisszerűség, amellyel megtévesztik a közép-európai fogyasztókat. /Frissített/

#2
Élelmiszer Online
2017-09-14

Jourová: Brüsszel egymillió eurót ad az élelmiszerek kettős minőségének tesztelésére.

#3
Élelmiszer Online
2017-09-01

Horvátországban a vizsgált élelmiszerek fele gyengébb minőségű, mint Nyugat-Európában.

#4
Élelmiszer Online
2017-07-24

A válaszadók többsége félrevezetésnek veszi, ha hibásan értelmeznek egy fogyasztóvédelmi szabályt.

#5
Élelmiszer Online
2017-07-20

A panaszok aránya a nyugatihoz hasonló: a legtöbb gond az élelmiszerekkel és az internetes szolgáltatásokkal van.

#6
Élelmiszer Online
2017-07-19

Agrártanács: ne legyen silányabb az élelmiszerek minősége Kelet-Európában!

#7
Élelmiszer Online
2017-07-18

A cseh agrárminiszter szerint az EU már elismeri az élelmiszerek kettős minőségét.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-16

A találkozón a területet érintő legfontosabb jelenlegi kihívások is szóba kerülnek.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-10

A háztartási vegyi áruk szintén nem menekülhetnek.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-04-11

Nem csitul a termékek Európa-szerte egységes minőségével szembeni kétely.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.