hirdetés
2017. július. 29., szombat - Márta, Flóra.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 111
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-09

A problémás árucikkek rendkívül alacsony árú forgalmazása szemlátomást jövedelmező üzlet.

#2
Élelmiszer Online
2017-06-12

A Suhanj! Alapítványnak pedig fitneszgépre gyűjtenek.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-30

A laskát és a csiperkét népszerűsítő kampányok indulnak az áruházláncokban.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-25

Higiéniai, műszaki és dokumentációs jellegű rendellenességek tették szükségszerűvé az intézkedést.

#5
Élelmiszer Online
2017-05-10

A japán étrend sok gyümölcsöt, zöldséget és halat tartalmaz.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-04-19

Lejárt, koszos, egérrágta és nyomon követhetetlen élelmiszereket talált egy Baranya megyei üzletben a NÉBIH.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-04-12

Az EP környezetvédelmi bizottságának jelentése tagállami összefogást sürget a cél elérése érdekében.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-17

A törvényileg előírt jelölések hiányában a tételek fogyaszthatósági ideje is meghatározhatatlan.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-04

Egyelőre itthon még kiaknázatlanok a csomagolástechnikában rejlő lehetőségek.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-01-24

Új, rezisztens almafajtákat mutatott be a NÉBIH.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.