hirdetés
2017. szeptember. 23., szombat - Tekla.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 112
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-03

A többi termék túlnyomó része iránti erőteljesen visszaesik.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-09

A problémás árucikkek rendkívül alacsony árú forgalmazása szemlátomást jövedelmező üzlet.

#3
Élelmiszer Online
2017-06-12

A Suhanj! Alapítványnak pedig fitneszgépre gyűjtenek.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-30

A laskát és a csiperkét népszerűsítő kampányok indulnak az áruházláncokban.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-25

Higiéniai, műszaki és dokumentációs jellegű rendellenességek tették szükségszerűvé az intézkedést.

#6
Élelmiszer Online
2017-05-10

A japán étrend sok gyümölcsöt, zöldséget és halat tartalmaz.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-04-19

Lejárt, koszos, egérrágta és nyomon követhetetlen élelmiszereket talált egy Baranya megyei üzletben a NÉBIH.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-04-12

Az EP környezetvédelmi bizottságának jelentése tagállami összefogást sürget a cél elérése érdekében.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-17

A törvényileg előírt jelölések hiányában a tételek fogyaszthatósági ideje is meghatározhatatlan.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-04

Egyelőre itthon még kiaknázatlanok a csomagolástechnikában rejlő lehetőségek.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.