hirdetés
2018. december. 14., péntek - Szilárda.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 17
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-12-06

Ismét elismerték az Auchan a fogyatékkal élők integrációját segítő vállalati programjait.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-03-28

Több mint 1,2 milliárd forintból épült fel az új SPAR enjoy. convenience üzem.

#3
Élelmiszer Online
2017-05-05

Országszerte kerekesszékes és ikerüléses bevásárlókocsikat, és bolti mopedeket üzemeltetnek.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-06-08

Idén e-kereskedelmi szolgáltatását is elindítja a vállalat.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem >> Tesco
2015-12-16

Pillanatnyilag 960 megváltozott munkaképességű ember dolgozik az áruházlánc üzleteiben.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-05-04

Jelenleg mintegy 200 megváltozott munkaképességű kolléga áll alkalmazásban az üzletláncnál.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-04-30

Így ünnepli 17. születésnapját az üzletlánc magyarországi leányvállalata.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-04-02

Ismét kiérdemelték a Salva Vita alapítvány elismerését.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-03-09

A vállalat magyar részlege idén már rentábilis lehet.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2014-12-03

Speciális bevásárlókocsi lesz minden Auchanban.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.