hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 31
#1
Élelmiszer Online
2018-07-20

A fesztiválszezon egyik jellegzetes megjelenése a Perla Caffé Express fesztiválautó, amely másfél éve járja az országot.

#2
Élelmiszer Online
2018-05-09

Szövetség jött létre a zöldebb vendéglátásért.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-12

Portugál, kubai és vietnámi ételeket árulnak az új truck-ok.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-20

Cél, hogy a jelenleg 6 kg fejenkénti éves halfogyasztás 2023-ra legalább 20%-kal növekedjen.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-06

Érthető, hogy ilyen sokan belevágnak a guruló gasztronómiával járó életmódba.

#6
Élelmiszer Online
2017-11-09

November közepétől egy hónapon át gyerekotthonokba viszik a kézműves hamburgereket a Zing munkatársai.

#7
Élelmiszer Online
2017-08-30

A 26. Budapest Borfesztiválon a kitűnő borokon kívül a zenei kínálat is páratlan lesz

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-30

A glutén- és laktózérzékenyeket, illetve a vegánokat is megilleti a gasztrokamionos életérzés.

#9
Élelmiszer Online
2017-08-17

Burger ötletek mellett leves, húsgolyó, cipóban sült csülök és pogácsa recepteket is találunk benne.

#10
Élelmiszer Online
2017-08-09

Óriás pihenősátorral és a beköltözéshez szükséges termékek bővített kínálatával készül a Szigetre az óbudai Auchan.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.