hirdetés
2019. január. 17., csütörtök - Antal, Antónia.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 469
#1
Élelmiszer Online
2019-01-10

UHT és ESL tej: ösztönzi a fogyasztást, segíti a gazdaság fehérítését.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-02

Az agrártárca szerint az áfa-fizetés megfordítása nem csökkenti a költségvetés bevételeit.

#3
Élelmiszer Online
2018-12-21

Január elsejétől 18%-ról 5% százalékra csökken az ESL és az UHT tejek forgalmi adója.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-20

Márpedig fontos lenne, hogy a lakosság hétköznapi táplálkozásába is beépüljön.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-29

A bíróság első fokon a hat vádlottat összességében 43 és fél év szabadságvesztésre ítélte.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-29

2019-ben a lakossági fogyasztás bővülése vélhetően alábbhagy.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-18

Januártól 4 fontos ponton is egyszerűbb lesz az adózók élete.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-04

Az EU-ban 25 százalékban határoznák meg az általános forgalmi adó legfelső kulcsát.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-08-31

Fenntarthatatlanná vált az áfacsökkentés után ígért 17-22 százalékos árleszállítás.

#10
Élelmiszer Online
2018-08-15

Változások figyelhetők meg a holdingtársaságok ÁFA szempontból történő megítélésében.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.