hirdetés
2018. február. 21., szerda - Eleonóra.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 442
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-20

Az áfacsökkentés 10 százalékos bővülést idézett elő a kategóriában.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-13

Éves szinten a szeszes italok, dohányáruk, valamint az élelmiszerek drágultak a legjobban.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-12

Az unió 800 millió forint támogatással járul hozzá a cél elérését elősegítő kampányra.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-02-07

Már az év első 11 hónapjában meghaladtuk a 2016 egész évi 8 milliárd eurós (2400 milliárd forint) szintet.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-02-05

Eltérően mozogtak a fogyasztói árak.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-01-26

A tesztrendszer segítségével a számlázó programokat fejlesztő cégek tesztelhetik alkalmazásaikat.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-25

A cégek tömeges átminősítése miatt jelentős könnyítéssel számolhat a KKV-szektor.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-08

Az áfacsökkenésből fakadó teljes árelőnyt átadják a fogyasztóknak.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-02

Az FM parlamenti államtitkára szerint az adómérséklés többek között a magyar termelőknek is kedvez.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2017-11-16

Nomen est omen: Kasszás Erzsi 12% forgalomnövekedést hozott a CBA-nak.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.