hirdetés
2018. május. 26., szombat - Fülöp, Evelin.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 450
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-25

Egy bűnszervezet a Szlovéniában vett árut simlis módon adta el a külhoni üzleti partnereinek.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-23

Megjelent a tárcák illetve vezetőinek feladat- és hatásköreit felsoroló rendelet.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-10

Beszélgetés Schillinger Attilával, a Magyar Sörgyártók Szövetségének igazgatójával.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-07

Újra terítéken az 5%-os áfa - üdvözli az együttműködést a Magyar Pékszövetség.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-04-16

Spanyolországban 3, de Hollandiában is csak 6 százalékos áfa sújtja a zöldség- és gyümölcstermesztőket.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-03-28

Több mint 1,2 milliárd forintból épült fel az új SPAR enjoy. convenience üzem.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-07

Tavaly éves szinten gyakorlatilag megduplázódott.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-05

A szervezet rendkívül magasnak találja a zöldségeket és a gyümölcsöket sújtó általános forgalmi adót.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-20

Az áfacsökkentés 10 százalékos bővülést idézett elő a kategóriában.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-13

Éves szinten a szeszes italok, dohányáruk, valamint az élelmiszerek drágultak a legjobban.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.