hirdetés
2018. szeptember. 25., kedd - Eufrozina, Kende.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 3743
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-24

A kis márkákkal és a személyre szabottsággal is foglalkozott a szingapúri FMCG konferencia.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-24

Rossmann: 25 éve hódít Magyarországon.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-21

Az élelmiszer- és élelmiszer jellegű vegyes kiskereskedelemben a forgalom 1,9 százalékkal nőtt.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-17

A termék elfogyasztása az érzékenyebb embereknél hányást, hasmenést vagy akár hidegrázást is okozhat.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-09-16

Jelentős szigorítást tervez 2019-től a kormány a műanyag zacskók és eszközök kiszorítása érdekében. 

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-14

Holdingba szervezi ki csokis, boros, teás és lekváros üzletágait az Illy.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-12

Mindenki másképp próbál befurakodni a műanyag szívószálak mögött éppen kialakuló piaci résbe.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-09-12

A világ fele külföldről is vásárol az Interneten, a magyar webshopok viszont nincsenek a legnépszerűbb célpontok élmezőnyében.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-12

Már most érdemes felkeresni az érvényes engedéllyel rendelkező gázmestereket.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-10

Kétséges a gyógyszer biztonságos alkalmazhatósága.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.