hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 279
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-04

Nyugodt az árfolyam, az euró ára szerdán már 325,5 körüli sávban mozog.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-03

A kivitel értéke 8,6 milliárd euró (2677 milliárd forint), a behozatalé 8,1 milliárd euró (2516 milliárd forint) volt.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-02

Gyengébb szinten stabilizálódhat a hazai fizetőeszköz - erősödhetnek a saját márkák.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-27

A forint gyengülése pedig a bevásárlótiruzmust erősíti.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-04-11

Több mint a negyedével nőtt a brit lánc eredménye a 2017-2018-as pénzügyi évben.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-06

A tervezett nyereséget így is sikerült felülmúlnia.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-08

Az első félévben a nettó értékesítése viszont egy kicsit feljebb tornászta magát.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-05

Állami szinten még egy munkacsoportot is létrehoztak a folyósítások gördülékennyé tételéhez.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-10-04

Az agráriumban tevékenykedő új munkacsoportot az uniós közös agrárpolitika komplexitása hívta életre.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-04

Az üzletlánc eredménye 258,8 százalékot emelkedett a térségben.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.