hirdetés
2018. szeptember. 25., kedd - Eufrozina, Kende.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 282
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-08-31

Fenntarthatatlanná vált az áfacsökkentés után ígért 17-22 százalékos árleszállítás.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-17

A tartós meleg miatt idén két-három héttel korábban érik a gyümölcs.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-08-03

A Zwack Unicum Nyrt. bruttó árbevétele 5,976 milliárd forint volt az üzleti év első negyedévében.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-04

Nyugodt az árfolyam, az euró ára szerdán már 325,5 körüli sávban mozog.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-03

A kivitel értéke 8,6 milliárd euró (2677 milliárd forint), a behozatalé 8,1 milliárd euró (2516 milliárd forint) volt.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-02

Gyengébb szinten stabilizálódhat a hazai fizetőeszköz - erősödhetnek a saját márkák.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-27

A forint gyengülése pedig a bevásárlótiruzmust erősíti.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-04-11

Több mint a negyedével nőtt a brit lánc eredménye a 2017-2018-as pénzügyi évben.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-06

A tervezett nyereséget így is sikerült felülmúlnia.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-08

Az első félévben a nettó értékesítése viszont egy kicsit feljebb tornászta magát.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.