hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 9260
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-19

Néhány hónap múlva átadják a több mint 18 ezer négyzetméteres víziszárnyas vágóhídat.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-19

Csökkent a tojásimport, miközben nagyot ugrott az export az idei év első négy hónapjában.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-19

A kormány jövőre ennyivel támogatja a határ menti gazdaságfejlesztési projekteket.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-19

A benzin literenkénti átlagára 392 forintra, a gázolajé pedig 400 forintra mérséklődik.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-18

Az állatartásban való kevesebb antibiotikum használatát célozza a Dr. Bata új kutatása.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-18

A törvény módosítása idén lépett életbe, ám most úgy tűnik, hogy Brüsszel nyomására vége is lesz.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-17

A  vállalat évi 530 ezer tonna kukoricát dolgoz fel, 230.000 tonna izocukrot állít elő.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-17

Gazdaságfehérítés, bürokráciacsökkentés, önkéntes jogkövetés.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-17

A kevesebb termés miatt emelkedik a liszt és a kenyér ára is.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-07-16

A kutatás-fejlesztés alapozhatja meg a kis- és középvállalkozások jövőjét.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.