hirdetés
2018. szeptember. 25., kedd - Eufrozina, Kende.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 9388
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-24

Rossmann: 25 éve hódít Magyarországon.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-24

Megvizsgálta az ágazat nagyobb vállalatainak 2017-es beruházásait és pénzügyi mutatóit az AKI.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-24

Két új városrésszel bővíti a MiniPoliszt a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-21

Bár az aszály idén nem érintette súlyosan a magyar gazdákat, nem biztos, hogy ez mindig így lesz.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-21

Az ikonikus cukorka gyártását Törökországba helyezi át a Mondelez.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-20

A munkáltatók további útmutatást igényelnek ahhoz, hogy felelős döntést hozhassanak.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-20

Több mint 2,7 milliárd forintból alakított ki a "fogyasztói elvárásoknak megfelelő" üzleteket.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-19

A Shell adatai szeint az elkötelezett vásárlók kilencszer többet költenek.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-18

Csökkent idén a napraforgó ára és hazai vetésterülete - a kiemelkedő hozam mellett.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-18

A cégcsoport legújabb kereskedelmi projektje a budai oldal legnagyobb bevásárlóközpontja lesz.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.