hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 9533
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-10

Decemberben mintegy 20-25 százalékkal bővülhet a növekvő kereslet miatt.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-12-07

Közel 300 pályázat érkezett a Tesco „Ön választ, mi segítünk” pályázati programjára.

#3
Élelmiszer Online
2018-12-07

55 nagy konyhai robotgépet tesztelt laboratóriumban a Tudatos Vásárlók Egyesülete.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-07

A kertészeti szakma és annak termékei egyre jobban felértékelődnek.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-12-06

Törzsvásárlói programok: tíz magyar fogyasztó közül nyolcan lojálisak kedvenc élelmiszerüzletükhöz.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-06

Első évében, csak a mezőgazdaságban már több milliárd forint kárt előzött meg.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-12-06

Az EXIM folyósított hiteleinek összege idén is meghaladja a 300 milliárd forintot.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-06

Az utolsó hónapban a kiskereskedelmi forgalom rekord növekedésére számít az OKSZ.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-06

Sikeresen lezárult a szakmai egyeztetés a magyar kormány és az Európai Bizottság között.

#10
Élelmiszer Online
2018-12-05

Exkluzív interjú Giacomo Pedranzinivel, a Kométa 99 Zrt. ügyvezető igazgatójával.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.