hirdetés
2018. szeptember. 25., kedd - Eufrozina, Kende.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 28
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-11

A burgonya, friss zöldség, gyümölcs - 14,5 százalékkal lett magasabb tavalyhoz képest.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-05

A lakossági fogyasztás a GDP növekedés egyik legfontosabb hajtóereje itthon - szakértői elemzések.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-04

Nyugodt az árfolyam, az euró ára szerdán már 325,5 körüli sávban mozog.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-02

Gyengébb szinten stabilizálódhat a hazai fizetőeszköz - erősödhetnek a saját márkák.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2014-04-02

A konjunktúrakutató cég várakozásai szerint a 2014-es infláció egy százalék alatt marad.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2014-02-03

Az intézet meglátása szerint a gazdasági folyamatok javulása azonban csak átmeneti és látszólagos.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2013-06-11

Májusban a fogyasztói árak 1,8 százalékkal voltak magasabbak, mint egy évvel korábban.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2013-03-11

A tavalyi aszály miatt sokan hagyták el a nyár végi megtermékenyítést, de a korai húsvét is közrejátszik abban, hogy Európa-szerte kevés az árualap.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2013-01-04

A Világgazdaság információi szerint a sertés- és baromfikészítmények esetében elkerülhetetlennek tűnik az áremelés. Raskó György szerint hozzávetőleg öt százalékos drágulásra lenne szükség.

#10
Élelmiszer XX. évf. 3. szám
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2012-04-13

Amikor a bevásárlóturizmusról hallunk, ma leginkább a szlovákiai lakosok immár állandósuló rohamára gondolunk. De ennél sokkal szélesebb a kör. Gondoljunk csak a  fogászati turizmusra vagy éppen az üzemanyagok nemritkán életvitelszerű határon való áthordására. 

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.