hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 27
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-05

A lakossági fogyasztás a GDP növekedés egyik legfontosabb hajtóereje itthon - szakértői elemzések.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-04

Nyugodt az árfolyam, az euró ára szerdán már 325,5 körüli sávban mozog.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-02

Gyengébb szinten stabilizálódhat a hazai fizetőeszköz - erősödhetnek a saját márkák.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2014-04-02

A konjunktúrakutató cég várakozásai szerint a 2014-es infláció egy százalék alatt marad.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2014-02-03

Az intézet meglátása szerint a gazdasági folyamatok javulása azonban csak átmeneti és látszólagos.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2013-06-11

Májusban a fogyasztói árak 1,8 százalékkal voltak magasabbak, mint egy évvel korábban.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2013-03-11

A tavalyi aszály miatt sokan hagyták el a nyár végi megtermékenyítést, de a korai húsvét is közrejátszik abban, hogy Európa-szerte kevés az árualap.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2013-01-04

A Világgazdaság információi szerint a sertés- és baromfikészítmények esetében elkerülhetetlennek tűnik az áremelés. Raskó György szerint hozzávetőleg öt százalékos drágulásra lenne szükség.

#9
Élelmiszer XX. évf. 3. szám
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2012-04-13

Amikor a bevásárlóturizmusról hallunk, ma leginkább a szlovákiai lakosok immár állandósuló rohamára gondolunk. De ennél sokkal szélesebb a kör. Gondoljunk csak a  fogászati turizmusra vagy éppen az üzemanyagok nemritkán életvitelszerű határon való áthordására. 

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2012-02-21

Az alapösszefüggés világos. Mindenki örül a gyenge forintnak, aki nettó exportőr. Ez azt jelenti, hogy többet exportál, mint amilyen értékben importál a tevékenységéhez.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.