hirdetés
2017. július. 29., szombat - Márta, Flóra.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 23
#1
Élelmiszer Online
2017-07-26

Balthas Klein az európai, ázsiai divízióban töltött be pozíciókat a nemzetközi cégcsoportnál.

#2
Élelmiszer Online
2017-07-10

Tervek szerint 2020-ig 35 FFB üzletet nyitnak meg a régióban és Magyarországon.

#3
Élelmiszer Online
2017-06-23

Tehetséggondozó programot indít a Fornetti.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> Top50 2017
2017-04-20

Bevezető, a leginnovatívabbaknak választott FMCG cégek listája, módszertan.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-02

Az adakozók összesen 1.146.000 forinttal segítették mag a jótékonysági szervezetet a csatornán.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-01-11

A cég a kötelezőnél jóval magasabb mértékben emelte meg a béreket.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-11-15

A legjobb pékipari vállalkozás díját kapta meg a magyar gyökerű cégcsoport tagvállalata.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-10-20

Egyetlen év alatt az Aryzta-flotta egyik zászlóshajója lett a magyar gyökerű társaság.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-06-06

A magyar gyökerű vállalat az elmúlt 10 hónapban példaértékű eredményeket tudott felmutatni.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> márkák
2016-05-12

Az FFB boltok kínálatát egyebek mellett sajátmárkás, illetve „street food” termékek jellemzik.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.