hirdetés
2018. május. 24., csütörtök - Eszter, Eliza.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 15
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-22

A dm IV. Jótékonysági focitornája 5 millió forinttal támogatta a törökbálinti Tábitha-házat.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-04-20

Az étlapok titkai és a fogyasztói választások mechanizmusai.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem >> Penny
2017-08-07

Hosszú távú, 3 éves együttműködést jelentettek be.

#4
Élelmiszer Online
2017-08-01

A cég disztribúciós hálózatán keresztül kb. 1000 kiskereskedelmi egységben lesz kapható a Fradi sör.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-26

Augusztusban fogják bemutatni az új változatot.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-11

Az aranyozott édesség egy-egy szelete 10 000 forint, de lehet érte többet fizetni.

#7
Élelmiszer Online >> borfesztivál
2016-12-23

Szinte elképzelhetetlen az ünnepi asztal valamilyen természetes édes bor nélkül.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> márkák
2014-10-20

Bővíti saját márkás termékkörét az egyesület.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2014-08-14

Az Élelmiszer idősebb és ifjabb Ziegler Jánossal beszélgetett ostyáról, múltról, jelenről, sportról.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> márkák
2012-10-29

A bejelentés szerint ráadásul a szurkolók nem csak Fradi Whiskyvel is hangolhatnak a meccsek előtt, de tervben van vodka, pálinka és sör is.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.