hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 13
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem >> Penny
2017-08-07

Hosszú távú, 3 éves együttműködést jelentettek be.

#2
Élelmiszer Online
2017-08-01

A cég disztribúciós hálózatán keresztül kb. 1000 kiskereskedelmi egységben lesz kapható a Fradi sör.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-26

Augusztusban fogják bemutatni az új változatot.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-11

Az aranyozott édesség egy-egy szelete 10 000 forint, de lehet érte többet fizetni.

#5
Élelmiszer Online >> borfesztivál
2016-12-23

Szinte elképzelhetetlen az ünnepi asztal valamilyen természetes édes bor nélkül.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> márkák
2014-10-20

Bővíti saját márkás termékkörét az egyesület.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2014-08-14

Az Élelmiszer idősebb és ifjabb Ziegler Jánossal beszélgetett ostyáról, múltról, jelenről, sportról.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> márkák
2012-10-29

A bejelentés szerint ráadásul a szurkolók nem csak Fradi Whiskyvel is hangolhatnak a meccsek előtt, de tervben van vodka, pálinka és sör is.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2012-05-21

A 2012. március 1. és május 15. között futó akcióval a Borsodi Sörgyár közel 42 millió forinttal támogatta a hazai labdarúgást, közvetlenül az NB I-es és NB II-es csapatokat. 

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2012-03-12

Frigyre lépett a Dreher és a Diósgyőr FC. Szerelmük gyümölcse egy új márka lett, a DVTK-sör.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.