hirdetés
2017. október. 23., hétfő - KÖZT.KIKIÁLT., Gyöngyi.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 10
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem >> Penny
2017-08-07

Hosszú távú, 3 éves együttműködést jelentettek be.

#2
Élelmiszer Online
2017-08-01

A cég disztribúciós hálózatán keresztül kb. 1000 kiskereskedelmi egységben lesz kapható a Fradi sör.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-26

Augusztusban fogják bemutatni az új változatot.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> márkák
2014-10-20

Bővíti saját márkás termékkörét az egyesület.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2014-08-14

Az Élelmiszer idősebb és ifjabb Ziegler Jánossal beszélgetett ostyáról, múltról, jelenről, sportról.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> márkák
2012-10-29

A bejelentés szerint ráadásul a szurkolók nem csak Fradi Whiskyvel is hangolhatnak a meccsek előtt, de tervben van vodka, pálinka és sör is.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2012-05-21

A 2012. március 1. és május 15. között futó akcióval a Borsodi Sörgyár közel 42 millió forinttal támogatta a hazai labdarúgást, közvetlenül az NB I-es és NB II-es csapatokat. 

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2012-03-12

Frigyre lépett a Dreher és a Diósgyőr FC. Szerelmük gyümölcse egy új márka lett, a DVTK-sör.

#9
Élelmiszer Online
2008-07-01
Magyarország legnagyobb kispályás teremfoci kupadöntőjére került sor június 29-én, a Európai Labdarugó Bajnokság döntőjének napján. A Borsodi Teremfoci Kupadöntő igazi magyar sztárfocistákat is felvonultatott, valamint játszott a Fradi-Vasas-Honvéd-Kispest Öregfiúk csapata és a Média válogatott is.
#10
Élelmiszer Online
2008-06-27
Végéhez közeledik az ország eddigi legnagyobb amatőr labdarúgó bajnoksága: az elődöntőre június 28-án, a döntőre június 29-én, az idei labdarúgó Eb döntőjének napján kerül sor Budapesten. A Borsodi azért állt a kezdeményezés mellé, hogy a barátság, a közösség, a csapatsport élményét népszerűsítse. Ezzel lehetőséget biztosított az amatőr csapatoknak, hogy profi körülmények között mérjék össze tudásukat.
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.