hirdetés
2018. augusztus. 18., szombat - Ilona.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 2863
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-17

A tartós meleg miatt idén két-három héttel korábban érik a gyümölcs.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-08-16

Mind a belső tér, mind a kínálat tartalmaz új elemeket.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-08-14

Már több mint 32 000 vásárló járt már az ALDI 375 négyzetméteresre növelt üzletében a Szigeten.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-09

Minimum 20 ezer forintot mindenképpen ki kell csengetni a tanszerekért.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-07

Egyebek mellett az általános forgalmi adóról szóló 2007. évi CXXVII. törvény is módosul.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-31

A Tesco 8000 tonna hazai termelésű gyümölcsöt exportál a régióba.

#7
Élelmiszer Online
2018-07-27

Ma már 172 üzlettel rendelkezik az áruházlánc.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-24

Az új piacok számos lehetőséget tartogatnak a hazai élelmiszerexportnak. 

#9
Élelmiszer Online
2018-07-20

Európai Friss Kalandok névvel hároméves edukációs kampány indult a zöldség- és gyümölcsfogyasztás népszerűsítéséért. Exkluzív interjú Győrffy Balázzsal, a NAK elnökével.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-17

Sokszor a megtévesztő "csepregi áfonya" néven árulják a népszerű gyümölcsöt.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.