hirdetés
2018. február. 21., szerda - Eleonóra.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 2801
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-20

Az áfacsökkentés 10 százalékos bővülést idézett elő a kategóriában.

#2
Élelmiszer Online
2018-02-16

Kérdés, hogy a diszkontlánc folytatja-e a márkafelvásárlás gyakorlatát. A brandet viszont bővíteni fogja. Frissített! 

#3
Élelmiszer Online
2018-02-16

Még mielőtt a vevők tudnák, mit akarnak. Prognózis 2018-ra.

#4
Élelmiszer Online
2018-02-15

A fogyókúrák időszakáról. Böjt idején „belülről” táplálkozunk, azaz az önkéntes megvonáskor az energiát nem a bevitt élelmiszerekből, hanem testünk táplálékraktárából nyerjük. Dr. Forgács Attila gasztropszichológus rovata. 

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem >> Auchan
2018-02-15

A programban hasznosított termékek közé bekerültek a zöldségek és a gyümölcsök is.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-12

A FEIEA versenyén a cég munkatársi magazinja kapta a Legjobb Többnyelvű Kiadványnak járó díjat.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-02-08

Magyarország eddigi legnagyobb logisztikai központját építi a Goodman az Auchan számára.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-07

Immár a közvetlen Budapest – New York repülőjáratra szervezett amerikai városlátogatás is szerepel benne.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-06

Európai uniós rendelet írja elő a felmérést. (Frissített)

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-02-05

Eltérően mozogtak a fogyasztói árak.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.