hirdetés
2017. október. 19., csütörtök - Nándor.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 155
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-04

A kicsi eszköz által útra bocsátott adatokról egy komputeren keresztül értesülhet a mindenkori felhasználó.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-09-29

Lassabb ütemű az FMCG termékek online értékesítési forgalomnövekedése.

#3
Élelmiszer Online
2017-09-29

Jakab István: elfogadhatatlan az élelmiszerek kettős minősége.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-07

A Világevő blog szerzője tartott ízes élménybeszámolót a Dreher Talks első állomásán.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-03

A többi termék túlnyomó része iránti erőteljesen visszaesik.

#6
Élelmiszer Online
2017-07-21

Keresik azokat a vendéglátó egységeket, akik nyitottak a cseh sörtradíciók megismerésére.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-10

Lesz uborka, na!

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> LIDL Akadémia
2017-06-20

A Lidl beszerzői a zöldség-gyümölcs ágazat potenciális beszállítóival találkoztak.

#9
Élelmiszer Online
2017-06-15

A legnagyobb sörgyárak képviseltetik magukat, akik klasszikus és új ízeket egyaránt felvonultatnak.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-15

A műhöz a vásárlók által beküldött szavakat használta fel a rapper.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.