hirdetés
2018. július. 19., csütörtök - Emília.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 176
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> LIDL Akadémia
2018-05-30

A Lidl beszerző munkatársai ezúttal a bio és a mentes piacon aktív gyártókkal találkoztak.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-29

A kamara megtartotta „Zöldség-gyümölcs feldolgozás” című kétnapos szakmai felvilágosító rendezvényét.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-16

Az élelmiszer-kategóriák nagy része helyi márkák erős bástyája. A trend viszont fordulni látszik.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-05-15

A fogyasztói oldalról is sürgetett átalakulás gasztronómiai rendszerváltássá nőheti ki magát.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-04-26

Kiderült, mely üzletek lettek a legjobbak 2018-ban! 

 

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-24

A termőterület zsugorodása ellenére.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-04-12

Újabb mérföldkő a Dreher Minőségi Csapolt Sör Programban.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-04-12

"Az Év Boltja 2018" – Szavazzon Ön is kedvenc üzletére!

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-11

Most kezdődik csak meg igazán a hazai termények idei szezonja!

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-03-20

A felsőerjesztésű sört csapolva is lehet kapni.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.