hirdetés
2018. augusztus. 18., szombat - Ilona.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 63
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-17

Kisebb élelmezési forradalmat indíthat el a növény genomjának maradéktalan feltérképezése.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-04-26

Látlelet, megoldások az FMCG szektorban.

 

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-03-05

A jó csomagolás élményt nyújt és motiválja a vásárlási döntést.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-02-13

Az élelmiszer fogalma ma már több mint maga a termék.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-01-18

Franchise-rendszert dolgozott ki „okos” élelmiszerek gyártására a Hajdúsági Sütödék-csoport.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-12-05

Az úgynevezett okoskenyerek egyelőre csak néhány helyen kaphatók, de egyre keresettebbek.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2017-10-03

Szárnyal az egészséges és a „mentes” termékek piaca.

#8
Élelmiszer Online
2017-06-29

Az egészséget támogató, okos élelmiszereknek évi több milliárd forint forgalmú piaca épülhet ki belföldön, elsősorban a sütő- és édesipar területén. 

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-17

Az Agrármarketing Centrum standja csak úgy dúskál a nemzetközi elismerésekkel kitüntetett hazai termékekben. /Frissített/

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-15

Kevesebb cukrot tartalmazó müzlik és müzliszeletek szintén bekerültek a cég kínálatába.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.