hirdetés
2017. július. 29., szombat - Márta, Flóra.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 117
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-06

Elismerésben részesítették a szőlőfajtából készült borok legkiemelkedőbb képviselőit.

#2
Élelmiszer Online
2017-06-26

A champion díjak július 7-én a Corinthia Hotel Budapestben kerülnek kihirdetésre.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-14

A cél a fiatal magyar agrárkutatók támogatása.

#4
Élelmiszer Online
2017-05-29

A DWWA-ra, a legnagyobb  nemzetközi borversenyre 17 200 nevezés érkezett.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-17

Nem az elkészített borok minőségét honorálja a kitüntetés.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-17

A borszakértőkből álló zsűri négy kategóriában várja a hazai pincészetek által beküldött ízmintákat.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-10

A legjobb tizenháromnak ítélt bor közül hét a történelmi borvidékről érkezett.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-07

Egységes sztenderdek alapján szakértők bírálják el az előválogatáson átesett több mint 200 bort.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-07

Az elmúlt években átlagosan mintegy 40 millió forint állt rendelkezésre.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-01

Egy hónapon át a furmintnak szentelt rendezvényekkel ünneplik országszerte az egyik legígéretesebbnek tartott magyar szőlőfajtát a Furmint Február keretében.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.