hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 145
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-18

50 jelöltnek két tokaji, két balatoni és egy villányi borász közül kell kiválasztani a legjobbnak tartott szakembert.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-03-09

A Furmint éve programsorozat sikerrel zárult – elindítják "a kékfrankos országkóstolót".

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-03-09

Összesen 539 nevezés érkezett Soprontól Tokajig, az ország borvidékeiről a XVII. Országos Syngenta Borversenyre.

#4
Élelmiszer Online
2018-03-07

A vállalat 9,7 millió eurós exportjával a magyar borkivitel 10 százalékkát adja.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-03-02

A bodrogkeresztúri bortermelő három arany és egy dupla aranyérmet nyert el a Sakura Wine Awards-on.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-22

A rendezvény vacsoráján a diplomáciai élet szereplői mellett természetesen a magyar borászok is megjelennek.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-15

Országszerte rengeteg programot szerveznek a Kárpát-medencei szőlőfajta köré.

#8
Élelmiszer Online
2018-02-12

Harminc magyar bor került be a Külgazdasági és Külügyminisztérium idei borválogatásába.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-30

A borvidék pincészeteinek páratlan szereplése fölött mégis kissé elsiklott a figyelem.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-24

Kizárólag a jellegzetes Kárpát-medencei szőlőfajta köré építik majd fel a rendezvényt.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.