hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 176
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-14

Számos kedvező tényező összjátéka eredményezett óriási ugrást a cég bevételében.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-06

Számos jelentős évforduló adja a nemzetközi konferencia apropóját.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-04

Az EU felszólította Magyarországot, hogy hangolja össze nemzeti áfaelőírásait az uniós szabályokkal.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-15

A Volvo és a Waberer's ellenőrzött tesztelése keretében gurultak fel az autópályára.

#5
Élelmiszer Online
2017-09-14

Idén már a szezon közepén véget ért a gyalult tök gyártása az albertirsai székhelyű Mirelite Mirsa Zrt.-ben.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-28

Pedig már több ezer gépkocsivezetőt képeztek ki állami támogatással.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-14

A cég minden idők legnagyobb mutatóját érte el az első fél évben.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-07

Valószínűleg éppen ezért olyan hátborzongató a máskülönben elektromos meghajtású teherautó megjelenése.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-06

Jelentősen leszoríthatják az üzemanyagköltségeket.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-19

A cég a BÉT prémium kategóriájába kívánja bevezetni a papírjait.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.