hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 183
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-24

Egy tizenegy emberből álló borral kereskedő és fuvarozással foglalkozó bűnszervezeten ütött rajta a hivatal.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-08

A negyedik negyedévben éves összehasonlításban 20,8 százalékkal nőtt az árbevétele.

#3
Élelmiszer Online >> karrier
2018-03-06

Zákány Zoltán lett a DanubeTruck Magyarország Kft. új ügyvezető igazgatója.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-22

Idén három kategóriában díjazták a legtehetségesebbeket.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-04

Rögös út előtt állnak a legfontosabb magyar iparágak.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-11-28

18,3 %-kal nőttek a beruházások a 3. negyedévben. Ez egyre több munkahelyet jelent - mondta Varga Mihály.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-28

A Budapestről elrajtolt szerelvények két irányból közelítik meg a távol-keleti országot.Bővülne a Kínába irányuló agrárexport is.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-14

Számos kedvező tényező összjátéka eredményezett óriási ugrást a cég bevételében.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-06

Számos jelentős évforduló adja a nemzetközi konferencia apropóját.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-04

Az EU felszólította Magyarországot, hogy hangolja össze nemzeti áfaelőírásait az uniós szabályokkal.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.