hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 176
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-05

A logisztikai cég közel 50 millió euró megfizetését várja el egyes tehergépjármű-gyártóktól.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-08

A piaci folyamatok teszik szükségszerűvé az árváltozást.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-06

Újabb gépjárművezetőkkel bővülhet a vállalat állománya.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-20

Az alacsony vízállás miatt gyakorlatilag leállt a folyami szállítmányozás.

#5
Élelmiszer Online
2018-11-15

A visegrádi országok közös fellépését szorgalmazza a hazai logisztikai szakma.

#6
Élelmiszer Online
2018-10-10

Így szállítjuk az áruját.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-11

A folyamatos költség-emelkedést a szektor idáig nem építette be a tarifákba.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-27

Attól félnek, hogy egy irányelv küszöbön álló kiterjesztésétől ki fognak szorulni az európai piacról.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-01

Tömeges megalapozatlan bírságoktól tartanak a közúti fuvarozók.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-23

A közúti áruszállítás legalább részleges leépítése gyakorlatilag csak előnyökkel járna.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.