hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 146
#1
Élelmiszer Online
2017-05-26

Bírsággal sújtják a céget, ha a heti pihenőidőt nem kereskedelmi szálláshelyen tölti a sofőr.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-18

A szállítmányozók üdvözlik az újonnan létrejött közúti ellenőrzési munkacsoport tevékenységének elindítását.

#3
Élelmiszer Online
2017-04-24

Becslések szerint 100 milliárd forintos nemzetgazdasági többletbevétellel járnának az intézkedések.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-04-21

Így tiltakoznak a nyugat-európai versenykorlátozó intézkedésekkel szemben.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-04-20

Több uniós országban még a minimálbért sem tudják kigazdálkodni dolgozóik számára a hazai cégek.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-04-12

A többi között véleményt formálnak a „szociális dömping és tisztességtelen verseny” vádjáról is.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-24

Az új megoldások várhatóan felgyorsítják az üzemanyag-elszámolást és a biztosítási ügyek kezelését is.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-09-18

3 liternél nagyobb térfogatú táskát például tilos bevinni a népünnepélyre.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-07-19

Dohányáru helyett gyakran más szállítmányként tüntették fel a rakományukat.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-07-15

Az e-fuvarlevél további lendületet adhat a gazdaság kifehérítésének.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.