hirdetés
2018. szeptember. 22., szombat - Móric.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 170
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-11

A folyamatos költség-emelkedést a szektor idáig nem építette be a tarifákba.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-27

Attól félnek, hogy egy irányelv küszöbön álló kiterjesztésétől ki fognak szorulni az európai piacról.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-01

Tömeges megalapozatlan bírságoktól tartanak a közúti fuvarozók.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-23

A közúti áruszállítás legalább részleges leépítése gyakorlatilag csak előnyökkel járna.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-09

Új távlatokat nyitott az SAP-rendszer a fuvarozó üzletmenetében.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-08

A cég nyeresége az első negyedévben stagnált.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-06

A vasúti árufuvarozási korridor fontos ipari központokat kapcsol össze az Adriai-tengerrel.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-14

Számos kedvező tényező összjátéka eredményezett óriási ugrást a cég bevételében.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-06

Szolgáltatásaik drágítására a kiadások növekedése kényszeríti a piaci szereplőket.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-24

A hazai delegációnak sikerült megvédenie a fuvarozói szektor érdekeit a luxemburgi tanácskozáson.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.