hirdetés
2018. július. 19., csütörtök - Emília.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 169
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-27

Attól félnek, hogy egy irányelv küszöbön álló kiterjesztésétől ki fognak szorulni az európai piacról.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-01

Tömeges megalapozatlan bírságoktól tartanak a közúti fuvarozók.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-23

A közúti áruszállítás legalább részleges leépítése gyakorlatilag csak előnyökkel járna.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-09

Új távlatokat nyitott az SAP-rendszer a fuvarozó üzletmenetében.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-08

A cég nyeresége az első negyedévben stagnált.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-06

A vasúti árufuvarozási korridor fontos ipari központokat kapcsol össze az Adriai-tengerrel.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-14

Számos kedvező tényező összjátéka eredményezett óriási ugrást a cég bevételében.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-06

Szolgáltatásaik drágítására a kiadások növekedése kényszeríti a piaci szereplőket.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-24

A hazai delegációnak sikerült megvédenie a fuvarozói szektor érdekeit a luxemburgi tanácskozáson.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-19

A minisztérium a logisztika erőteljes fejlesztésében látja a jövőt.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.