hirdetés
2017. november. 20., hétfő - Jolán.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 163
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-14

Számos kedvező tényező összjátéka eredményezett óriási ugrást a cég bevételében.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-06

Szolgáltatásaik drágítására a kiadások növekedése kényszeríti a piaci szereplőket.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-24

A hazai delegációnak sikerült megvédenie a fuvarozói szektor érdekeit a luxemburgi tanácskozáson.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-19

A minisztérium a logisztika erőteljes fejlesztésében látja a jövőt.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-26

A hatályba lépett munkajogi reformmal szembeni ellenérzéseiket próbálták kifejezni megmozdulásukkal.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-12

A magyar fejlesztésű szolgáltatás felvirágoztathatja a kisebb fuvarozó cégeket. /FRISSÍTETT!/

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-28

Pedig már több ezer gépkocsivezetőt képeztek ki állami támogatással.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-14

A cég minden idők legnagyobb mutatóját érte el az első fél évben.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-25

Szeretnék, ha az ő érdekeiket is képviselné a visegrádi négyek és Franciaország szeptemberi tárgyalásain.

#10
Élelmiszer Online
2017-07-17

Az új kötelezettségek a régiós cégek költségeit növelik, amelyek kiszorulhatnak a piacról.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.