hirdetés
2017. szeptember. 22., péntek - Móric.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 158
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-12

A magyar fejlesztésű szolgáltatás felvirágoztathatja a kisebb fuvarozó cégeket. /FRISSÍTETT!/

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-28

Pedig már több ezer gépkocsivezetőt képeztek ki állami támogatással.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-14

A cég minden idők legnagyobb mutatóját érte el az első fél évben.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-25

Szeretnék, ha az ő érdekeiket is képviselné a visegrádi négyek és Franciaország szeptemberi tárgyalásain.

#5
Élelmiszer Online
2017-07-17

Az új kötelezettségek a régiós cégek költségeit növelik, amelyek kiszorulhatnak a piacról.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-06

Jelentősen leszoríthatják az üzemanyagköltségeket.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-06

A cég a prémium kategóriában próbál szerencsét a papírokkal.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-30

A nyilvános ajánlattétel során 860 180 darab törzsrészvényt értékesítenek a befektetők számára.

#9
Élelmiszer Online
2017-06-14

A szektorra elkülönített uniós források elosztásának átgondolására lehet szükség.

#10
Élelmiszer Online
2017-06-12

Hamis számlákkal próbált meg hamis mosóport Szlovákiába csempészni az autópályán ellenőrzött fuvarozó.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.