hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 146
#1
Élelmiszer Online
2017-08-15

Gélekkel lehet dinnyésíteni, meggyesíteni vagy áfonyásítani a narancsos Fantát, első körben Mekikben és Tescókban.

#2
Élelmiszer Online
2017-08-04

Piacokon razziázott a hatóság: buktak a kamu őstermelők.

#3
Élelmiszer Online
2017-08-01

A gyártók az egészségtudatosságra törekednek a nyári hűsítők piacán. 

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-27

Fogyasztásösztönző kampánnyal próbálják népszerűsíteni a lédús gyümölcsöt a fiatalok körében.

#5
Élelmiszer Online
2017-07-25

A fogyasztók nyernek a dinnyeháborún.

#6
Élelmiszer Online
2017-07-07

A Tesco nem változtat: maradnak a kifogásolt 99 forintos  dinnyeakció mellett.

#7
Élelmiszer Online
2017-07-07

Hatósági és etikai eljárást kezdeményez a nemzeti agrárgazdasági kamara a Tesco-val szemben

#8
Élelmiszer Online
2017-07-06

Fogyasztásösztönző kampány indult a kiváló minőségű hazai dinnye fogyasztása érdekében.

#9
Élelmiszer Online
2017-06-29

A hétvégén kezdik szedni a dinnyét Medgyesegyházon, a gazdák jó szezonra számítanak.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-29

Mintegy 5,5 százalékkal több, mint tavaly.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.