hirdetés
2017. szeptember. 24., vasárnap - Gellért, Mercédesz.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 79
#1
Élelmiszer Online
2017-08-31

A malmok a tavalyinál magasabb árat adnak a jó minőségű búzáért. Az exportpiac továbbra is nyomott.

#2
Élelmiszer Online
2017-08-03

A gabonafélék, cukor és tejtermékek nyomták meg az élelmiszerár-indexet.

#3
Élelmiszer Online
2017-07-06

A búza és a hús – ezek drágítják a globális élelmiszerkosarat.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-29

A nyári betakarítású növények termésmennyisége elmarad a tavalyitól.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-04

Csak a húsok ellenértéke tudott feljebb kapaszkodni egy kicsit.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-02

2017-ben újfent rekordtermés várható búzából és kukoricából is.

#7
Élelmiszer Online
2017-04-06

A készletek nagysága megnyugtató, a kilátások pedig kecsegtetőek.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-02

Leginkább a búza, kukorica és rizs világpiaci ára nőtt.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-11-11

Javarészt a cukor és a tejtermékek drágulása fűtötte a növekedést.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-11-10

FAO szerint kedvezőbb gabonaterméssel és stabilabb készletekkel számolhatunk.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.