hirdetés
2017. szeptember. 24., vasárnap - Gellért, Mercédesz.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1139
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-14

Ez az ára a korszerűtlen hazai ültetvényeknek.

#2
Élelmiszer Online
2017-09-14

A gyümölcsök ára 23 százalékkal haladta meg az egy évvel korábbit a KSH szerint.

#3
Élelmiszer Online
2017-09-12

Az ágazatból 6 ezer munkavállaló, közülük mintegy 3 ezer pék hiányzik. /Frissített/

#4
Élelmiszer Online
2017-09-12

Az elmúlt években az ukrán mezőgazdaság rengeteget fejlődött, és további növekedési potenciállal rendelkezik.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-11

Hiába maradt el a termés mennyisége a tavalyi rekordtól.

#6
Élelmiszer Online
2017-09-08

Az uniósagrárpolitika megújítás előtt áll, így szükséges az együttműködés.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-08

Az oroszországi búzatáblák oroszlánrészt vállaltak az új rekord felállításában.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-06

Az elnyűtt árpából készült ital egészséges, és hozzájárulhat a földi lakosság fenntartható élelmezéséhez.

#9
Élelmiszer Online
2017-09-04

Biztató az idei diótermés, sem jég, sem kártevő nem tizedelte meg: indulhat a betakarítás.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-04

A vírus behozatalának növekvő kockázata esetén a NÉBIH nem fog teketóriázni.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.