hirdetés
2018. szeptember. 22., szombat - Móric.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1272
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-21

Bár az aszály idén nem érintette súlyosan a magyar gazdákat, nem biztos, hogy ez mindig így lesz.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-19

A tetemes költségeik ellenére is csak kis mértékben tudják emelni az áraikat a kiskereskedőknél.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-13

Az elmúlt három évben csökkent a közétkeztetésben kínált ételek só- és cukortartalma.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-13

A későn jött, rengeteg csapadék több kárt okozott, mint hasznot.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-09-10

Az ország legnagyobb szántóföldi rendezvényére készül a NAK.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-10

Pedig a gondolkodáshoz mindenképpen szükség lenne a napindító „energialöketre”.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-05

A maga nemében legjelentősebb hazai expón több szakmai konferencia várja a látogatókat.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-31

Az értéke 9,1 százalékkal haladta meg az egy évvel korábbit.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-17

Kisebb élelmezési forradalmat indíthat el a növény genomjának maradéktalan feltérképezése.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-08-14

Gulyás: a magyar mezőgazdaság húszmillió embert is képes ellátni búzával.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.