hirdetés
2018. november. 16., péntek - Ödön.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1291
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-11-15

A világ legnépesebb országa nyitott a magyar gabonafélék, az állati termékek és a bor importjára.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-15

Idén szeptemberben 6,2 százalékkal nőttek a mezőgazdasági termelői árak.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-09

Rajta kívül már az összes őszi szántóföldi növényt learatták.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-07

A jubileum alkalmából rendezett találkozón több előadó elismerő szavakkal illette a szervezet teljesítményét.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-05

A külkereskedelmi aktívum 401 millió euróval kevesebb lett az egy évvel korábbinál.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-25

Az aratás utáni 8-9 százalékos árnövekedés után újabb emelés jöhet.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-18

A gomolygó füsttel és kísérteties hangokkal kísért gyárlátogatásra éjszaka fog sort keríteni a vállalat.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-16

A megfelelő keléshez ugyanakkor több csapadékra lenne szükség.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-15

A sárgarépa éves szinten 116 százalékkal drágult.

#10
Élelmiszer Online
2018-10-05

A cukrot leszámítva csökkentek az élelmiszerárak.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.