hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1166
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-11-21

Tavaly a Kínába irányuló összes magyar export meghaladta az 500 milliárd forintot.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-15

A növényi termékek 4,0 százalékkal drágultak. /Frissített/

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-15

A terméseredmények térségenként nagy szórást mutatnak.

#4
Élelmiszer Online
2017-11-14

Fazekas: A nemzeti parki védjegyes termékek terjedése támogatja a gazdasági növekedést.

#5
Élelmiszer Online
2017-11-09

A KEF mintegy 20 tagszervezetének vezetői a horvátországi Karancs (Karanac) községben tartottak egyeztetést.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-07

A felnőtt lakosság után a 6-17 éves korosztály számára is új hazai táplálkozási ajánlást adott ki az MDOSZ.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-11-02

Brazília valutájának gyengülése és az uniós és orosz cukorrépa termés miatt olcsóbb a cukor.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-02

A termék egységcsomagolásán a búzaliszt összetevő nincs feltüntetve.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-30

A tiszapüspöki üzem tevékenysége 185 milliárd forinttal fogja növelni a GDP-t.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-26

A nyugati világ számára jobbára ismeretlen gabona termesztése több mint 5000 éve folyik a fekete kontinensen.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.