hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1248
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-17

A  vállalat évi 530 ezer tonna kukoricát dolgoz fel, 230.000 tonna izocukrot állít elő.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-13

Májusban, éves szinten.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-12

12 milliárd forinttal. Az uniós kiegészítéssel működő támogatások megnégyszereződnek. 

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-12

Az italokon végrehajtott szakmai ellenőrzés tulajdonképpen történelmi eredménnyel zárult.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-12

Ilyen mértékű drágulás még a lakosságnak se jelente túl nagy terhet.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-11

Idén először tapasztalható árzuhanás az alapvető élelmiszer-alapanyagok esetében.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-07-03

Gabona gyorsjelentés: összeért az árpa és a repce, a búza minősége megfelelő.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-02

Gyengébb szinten stabilizálódhat a hazai fizetőeszköz - erősödhetnek a saját márkák.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-28

A szokásosnál sokkal korábban kezdődött meg az őszi vetésű növények betakarítása a rendkívüli időjárás miatt.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-28

A precíziós nemesítés lehet az egyetlen megoldás a szántóföldi növénytermelés bevételének gyarapítására.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.