hirdetés
2017. szeptember. 25., hétfő - Eufrozina, Kende.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 11
#1
Élelmiszer Online
2017-09-01

A búza ára továbbra is hullámzóan alakul, de az elrejelzések alapján akár rekordkészletek is felhalmozódhatnak belőle.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-11-17

A világpiac telítettsége miatt képtelen túladni teljes gabonafeleslegén az államszövetség.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2014-09-28

A vártnál nagyobb az európai uniós és az ukrán termés.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2014-08-07

Csak hát…

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2013-12-03

A szervezet az eddig prognosztizáltnál előreláthatóan magasabb kínai terméshozam miatt módosított a várakozásain.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2013-11-08

Az idei termést és a kalászos táblák jövő évi kilátásait tekintve hazánknak sincs miért szégyenkeznie.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2013-10-10

Idén 40%-kal több lehet a kukorica, ami kedvez az állatatartóknak.

#8
Élelmiszer Online
2011-02-01

Magyarországon elegendő mennyiségű gabonaalapú takarmány áll rendelkezésre a takarmányozási igények kielégítésére – a áll a Vidékfejlesztési Minisztérium közleményében.

#9
Élelmiszer Online
2011-01-06

Elkezdődött az élelmiszerválsággal való riogatás. A világméretű játszmába egyre többen kapcsolódnak be. A tét, hogy a valódi keresleti-kínálati viszonyok alakítják-e az élelmiszerek árát, vagy egy virtuális félkarú rabló, a tőzsdék világa. A meccs állása 2:0 az utóbbi javára.

#10
Élelmiszer Online
2010-07-29

Lefelé módosította a világ idei búzatermésére vonatkozó előrejelzését a Nemzetközi Gabonatanács (IGC) főként az Oroszországban tapasztalt óriási szárazság miatt.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.