hirdetés
2018. május. 24., csütörtök - Eszter, Eliza.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 932
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-05-15

A fogyasztói oldalról is sürgetett átalakulás gasztronómiai rendszerváltássá nőheti ki magát.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-15

A Varga Pincészet idén is frissítő váltópontjaként szolgált az NN Ultrabalatonon résztvevőknek.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-11

Vagy legalább is hivatalos formát május 11-én adtak az „időszak” kezdetének.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-10

Beszélgetés Schillinger Attilával, a Magyar Sörgyártók Szövetségének igazgatójával.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-09

A megrendelők hamarosan valós időben tájékozódhatnak az ételfutár aktuális tartózkodási helyéről.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-08

Convenience üzlet és kávézó: leginkább így lehetne jellemezni a Shell új néven futó shopjait.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-27

A rendezvényen több mint 20 kiállító százféle termékét lehet megkóstolni.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-04-20

Az étlapok titkai és a fogyasztói választások mechanizmusai.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-27

A Falatozz.hu utánajárt, hogy a nemzetközi sajtó milyen gasztronómiai trendhullámokat jósol 2018-ra.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-27

A piac konyhája című konferencián.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.