hirdetés
2018. november. 19., hétfő - Erzsébet.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 970
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-16

A több napos rendezvényen a hamis itáliai élelmiszerek problémája is szóba kerül majd.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-12

Nyáry Krisztián a Budafoki Élesztő kampányában Petőfi vagy Móra Ferenc étkezési szokásait eleveníti fel.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-07

Táplálkozási trendriportot készítettek a METRO szakértői.

#4
Élelmiszer Online
2018-11-06

Agrárpavilonnal és látványkonyhával népszerűsíti a magyar élelmiszereket Kínában az AMC.

#5
Élelmiszer Online
2018-10-24

A magyar kiállítói jelenlét évek óta stabil ezen a magas szintű rendezvényen.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-10-08

Interjú Heiszler Gabriellával, a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. ügyvezető igazgatójával.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-02

Villányban.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-09-25

A gabonakávé minden napszakban fogyasztható.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-19

Csaknem 30 pincészet és mintegy 50 kulturális, könnyűzenei program várja résztvevőket.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> innováció
2018-09-17

A kongresszus optimális keretet fog biztosítani az ágazati szereplők közötti tapasztalatcserére.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.