hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 892
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-20

A magyar fővárosban is megtartják a 2. Olasz Gasztronómiai Világhetet.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-17

A kötetben a gasztronómia hírneves szakemberei kínálnak kóstolót a vásárlók számára a főzőtudományukból.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-15

A bolognai élményparkban a látogatók testközelből ismerhetik meg az élelmiszerek előállításának folyamatát.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-13

24 termelő borával ismerkedhetünk a Bock, a Gere Attila, a Tiffán, a Polgár és a Csányi Pincészetben.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-10

Vélhetőleg idén is több százezer ember fogja felkeresni a kézműves termékektől roskadozó standokat.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-07

Elindította libalakoma kampányát a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ).

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-31

Angliai tudósoknak már csak ezért is érdemes volt kifejleszteni az „élelemreptető” készüléket.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-30

Magyar páhollyal gazdagodott a Sajtmesterek Nemzetközi Céhe.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-24

Kiemelkedően teljesítettek Kelet-Európa legtehetségesebb feltörekvő mesterszakácsai a versenyen.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-12

The Famous Grouse és a The Macallan igyekszik újdonságokkal meglepni a közönséget hétvégén.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.