hirdetés
2018. szeptember. 22., szombat - Móric.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 71
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-28

A verseny zsűrije előre meghatározott kategóriák alapján külön-külön értékelte és díjazta a készítményeket.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-09

A megrendelők hamarosan valós időben tájékozódhatnak az ételfutár aktuális tartózkodási helyéről.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-03-09

Összesen 539 nevezés érkezett Soprontól Tokajig, az ország borvidékeiről a XVII. Országos Syngenta Borversenyre.

#4
Élelmiszer Online
2017-09-12

Magyar fagylalt is különdíjat kapott a Gelato World Tour nemzetközi fagylaltverseny döntőjében.

#5
Élelmiszer Online
2017-09-08

A díj történetében először, nemzetközi tagokkal kibővített szakmai zsűri dönti el, mely hazánk legdizájnosabb hotele és étterme.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-07

Már évek óta folyik a küzdelem a cím elnyeréséért.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-22

Idén Eszenyi Ferenc ízkompozíciója nyerte el a fődíjat a magyar cukrászok rangos fagylaltversenyén.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-01

A pályázaton búza, láger és barna kategóriákban szállhatnak ringbe a jelentkezők.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-24

A tehetséges, feltörekvő borászok díja, a Gál Tibor Emlékdíj is kiosztásra kerül.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-11-10

Kacsamáj macaron, fekete currys skót lazac, csokoládé erdő - "nézni is tereh".

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.