hirdetés
2018. május. 26., szombat - Fülöp, Evelin.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 6804
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-25

Mintegy 6,5 százalékkal járul hozzá a magyarországi bruttó nemzeti össztermék előállításához.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-25

Az elmúlt években ötödével nőtt az üzletek forgalma, húszezerrel csökkent a boltok száma.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-25

Egy bűnszervezet a Szlovéniában vett árut simlis módon adta el a külhoni üzleti partnereinek.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-25

Mától él az EU általános adatvédelmi rendelete - nálunk enyhébb szigort tervez a hatóság.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-24

Precíz működése óriási anyagi tehertől szabadíthatja meg a termelőket.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-24

A hatóság nem fogja büntetni a kis cégeket az adatvédelmi hiányosságok miatt.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> innováció
2018-05-24

Urbánus forradalom a mezőgazdaságban. Az innovációk közül az egyik legextrémebb a vertikális gazdálkodás.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-24

Folytatódik a COOP Gazdasági Csoport informatikai háttérrendszerének korszerűsítése.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-22

Hároméves programja révén tovább növelheti a felhasznált hazai alapanyagok arányát termelésében a Heineken.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-22

Ambíciózus tervekkel vág neki a ciklusnak az új agrárminsizter. 

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.