hirdetés
2017. november. 23., csütörtök - Kelemen, Klementina.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 6523
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-23

Novemberben 2001 óta először optimisták lettek.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-11-22

Az EP új szabályozást hagyott jóvá a bioélelmiszerek elterjedése érdekében.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-11-22

Az eddigi legnagyobb magyar tőkével megvalósuló romániai agrárberuházás alapkövét tették le Kerelőszentpálon.

#4
Élelmiszer Online
2017-11-22

Kreatív, szemléletformáló rajzversenyért kapta a hazai társadalmi felelősségvállalás díját egy független labor.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-11-22

NGM-államtitkár: a vállalkozásokat fel kell készíteni a digitális átalakulásra.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-22

Tanulságos agrármarketing-konferenciát tartott közösen az AMC és az Agroinform.hu.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-22

A létesítményben évi 3000 tonna gyümölcsöt tudnak majd elraktározni.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-21

A konferencia tematikája ezúttal a smart logisztika köré épült.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-21

Sikeresen zárta le első véleményvezérrel kapcsolatos ügyét a hivatal. /Frissített/

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-11-20

A thai kormány feloldja a madárinfluenza miatt bevezetett importtilalmat Magyarországgal szemben.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.