hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 6880
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-13

Többek között a magyar-amerikai kiskereskedelmi kapcsolatokról folytatott megbeszélést a cég prominenseivel.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-12

A franchise partnerek is csatlakoztak a szakképzési rendszerhez.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-12

Magyarországon is megkezdi működését a fenntarthatóságot vizsgáló egyik legrangosabb minősítő szervezet.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-11

Visszafogták következő egy évi pénzügyi várakozásaikat a hazai nem-állami nagyvállalatok.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-10

Az Ökumenikus Segélyszervezet Felhőtlen Gyermekkor kezdeményezéséhez járultak hozzá a támogatással.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-07-09

A gyorsan változó adózási környezet kihívást jelent a nagyvállalatok számára.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-06

2010-ben a Lucart és a Tetra Pak® közösen indította el a díjnyertes Fiberpack® projektet.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-05

A lakossági fogyasztás a GDP növekedés egyik legfontosabb hajtóereje itthon - szakértői elemzések.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-05

Pest megyei piacok fejlesztésének támogatására írt ki pályázatot a Pénzügyminisztérium.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-07-04

A jó termés ellenére sem lesz olcsóbb a meggy.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.