hirdetés
2017. július. 27., csütörtök - Olga, Liliána.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 6276
#1
Élelmiszer Online
2017-07-27

Kiugróan nőtt a magyarok vásárlóereje.

#2
Élelmiszer Online
2017-07-26

Felismerni és kihasználni a lehetőségeket.

#3
Élelmiszer Online
2017-07-26

A hazai kkv szektor nagyrészt stabil, viszonylag komoly múlttal rendelkező cégekből áll.

#4
Élelmiszer Online
2017-07-25

Szupermarketek országa Ausztria; a Billa 35 százalékos piaci részesedésével és a Spar 31 százalékkal elvitte tavaly az ottani élelmiszer-kiskereskedelem forgalmának kétharmadát. Őket az Aldi Hofer néven működő diszkontja követi 21 százalékkal, míg a Lidl 4 százaléknál tart.

#5
Élelmiszer Online
2017-07-25

Magas rangú bosznia-hercegovinai küldöttség érkezett hazánkba a magyar finanszírozású ENSZ projekt részeként.

#6
Élelmiszer Online
2017-07-25

Megújult programokkal, Szakmai Nappal várja látogatóit a 78. OMÉK.(x)

#7
Élelmiszer Online
2017-07-24

Az összesen 950 tanulószerződéses mellett 11 duális gyakornok tölti gyakorlatát a vállalatnál.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-24

Viszont kissé romlottak a fogyasztói várakozások.

#9
Élelmiszer Online
2017-07-21

A jövőben is nagy szükség lesz a családi gazdaságokra.

#10
Élelmiszer Online
2017-07-21

Apró kajszikat hozott az öntözés hiánya, ennek ellenére mennyiségi szempontból jónak mondható az idei termés.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.