hirdetés
2018. február. 21., szerda - Eleonóra.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 6660
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-02-19

FM: 2020 után is legalább a jelenlegi szinten kell, hogy maradjanak a közvetlen támogatások.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-02-19

Oroszországban tavaly valamivel 81 millió tonnát meghaladó mennyiségű búzát takarítottak be.

#3
Élelmiszer Online
2018-02-15

A fogyókúrák időszakáról. Böjt idején „belülről” táplálkozunk, azaz az önkéntes megvonáskor az energiát nem a bevitt élelmiszerekből, hanem testünk táplálékraktárából nyerjük. Dr. Forgács Attila gasztropszichológus rovata. 

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-13

A Bayer és a Monsanto számára. A versenyjogi biztos egy végső tisztázandó kérdést lát.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-02-13

Növekszik a bioállatartás - így a biotakarmányigény is Németországban.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-02-13

Akik megvizsgálják az áru eredetét a Magyar Termék védjegyeit tartják a leginkább megbízhatónak.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-02-13

Az élelmiszer fogalma ma már több mint maga a termék.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-13

Ígéretesen indult az év a szántóföldi növénytermesztők számára.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-02-12

Tavaly 8,2 százalékkal nőtt Románia ipari termelése az előző évhez mérten.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-02-12

Agrárhitel Garancia program, és bogyósgyümölcs feldolgozóüzem is szerepelt a témák között.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.