hirdetés
2018. szeptember. 26., szerda - Jusztina.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 6967
#1
Élelmiszer Online
2018-09-26

A tanév kezdetekor különös figyelmet kell fordítani a szülőknek a (kis)iskolások táplálkozására.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-25

A cél az afrikai sertéspestis térhódításának megfékezése.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-09-25

Egyéni értékelést és bánásmódot igényelnek a mai munkavállalók.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-25

Összegzésében a 2017-es hazai és külföldi trendeket egyaránt górcső alá vette az AKI.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-24

Második hónapja hanyatlik az értéke.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-24

Megvizsgálta az ágazat nagyobb vállalatainak 2017-es beruházásait és pénzügyi mutatóit az AKI.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-24

Két új városrésszel bővíti a MiniPoliszt a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-21

Egyre nő a szakadék a munkáltatók elvárásai és a végzett diákok tapasztalata és szaktudása között.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-21

A hurrikán nyomában felduzzadt folyók legalább 60 baromfitenyésztő gazdaságot árasztottak el.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-20

Az AKI önként kitölthető kérdőívek segítségével próbál fogalmat alkotni a jelenlegi helyzetről.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.