hirdetés
2018. február. 18., vasárnap - Bernadett.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1112
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-02-13

Az élelmiszer fogalma ma már több mint maga a termék.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-02-12

Tavaly 8,2 százalékkal nőtt Románia ipari termelése az előző évhez mérten.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-06

5,6 százalékkal nőtt a kiskereskedelmi forgalom.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-02

Az EB az első sikeres európai polgári kezdeményezés nyomán nyújtotta be a jogalkotási javaslatot.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-01-23

Ki kell használni a jelenlegi stabil gazdasági helyzetet; a makrokörnyezet jó alapot nyújt a további fejlődésre.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-22

Tovább folytatódik az együttműködés az FM és a nonprofit cég között.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-18

Túl sok privilégiumot élveznek a multinacionális vállalatok.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-12

A prioritások átrendeződése miatt kényszerül csökkenteni a KAP forrásait az unió.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-10

A program többek között az ipar 4.0 lehetőségeinek kihasználására igyekszik ösztönözni a cégeket.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-04

Az alapos áttekintés számos aspektusból megvizsgálja az ágazatban uralkodó viszonyokat.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.