hirdetés
2017. október. 21., szombat - Orsolya.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1075
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-10-18

Csepreghy: a kormánynak a magyar vidék sokkal több egy demográfiai és gazdasági hátországnál.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-11

Az első félévben csak a szarvasmarha-állomány tudott növekedni.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-09

A jelenségben szunnyadó potenciál kiaknázásához érdemben növelni kell a gazdálkodók termelékenységét.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-02

Tavaly több mint 10 milliárd euró volt a külkereskedelmi mérleg aktívuma.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-02

Az élelmiszeripari innovációk tudományos háttértámogatása is a feladatai közé tartozik majd.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-28

A fokozott felújítási kedv és az uniós szabályozás okozza térhódítást.

#7
Élelmiszer Online
2017-09-27

Boltnyitásban versenyez a dm és a Rossmann, bár a dm-nek a piacvezető pozíciójáért nem kell aggódnia.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-09-27

A mezsgyéknek és szegélyeknek köszönhetően sokkal inkább fenn tudott maradni a biológiai sokféleség.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-09-26

Interjú Molitórisz Károllyal, az Univer Product Zrt. vezérigazgatójával.

#10
Élelmiszer Online
2017-09-20

2014-2020 időszakban az uniós források több mint 60 százalékát gazdaságfejlesztésére fordítják.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.