hirdetés
2017. december. 11., hétfő - Árpád.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1098
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-11

Többek között a mezőgazdasági oktatás jelentőségét hangsúlyozta Fazekas Sándor Nagykátán.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-07

A WineConcept brand az ország 5 borrégiójából 18 különböző típusú palackozott bort kínál a vásárlóknak.

#3
Élelmiszer Online
2017-12-04

Exkluzív interjú Mészáros Gáborral, a chocoMe tulajdonosával.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-04

Három számot vetnek össze, amikor a nemzetközi rangsort állítják fel.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-11-30

Fontos feladat a kkv-k külpiaci szerepvállalásának erősítése a közeljövőben.

#6
Élelmiszer Online
2017-11-29

Együttműködés formálódik a mezőgazdaság fejlesztéséért és az élelmiszer-biztonság javításáért.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2017-11-29

Tizenhét éves csúcsra emelkedett a gazdasági hangulat az euróövezetben novemberben.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-11-29

Fazekas: Kína a magyar agrártermékek legfontosabb exportpiaca lehet.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-11-28

OECD-jelentés: a világgazdaság folyamatosan bővül, de a beruházási ráta túl gyenge.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-11-28

18,3 %-kal nőttek a beruházások a 3. negyedévben. Ez egyre több munkahelyet jelent - mondta Varga Mihály.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.