hirdetés
2018. szeptember. 22., szombat - Móric.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1166
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-20

Jelentősen visszaesett az ár szerepe a fogyasztók végső döntésének meghozatalában.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-09-15

Így termelhető bab, borsó, lencse a fenntarthatóság alapelveinek figyelembe vételével.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-09-12

A feldolgozóiparban a beruházási aktivitás 2018 második negyedévében 3,2%-kal, az élelmiszeriparban 6%-kal nőtt.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-11

A folyamatos költség-emelkedést a szektor idáig nem építette be a tarifákba.

#5
Élelmiszer Online
2018-09-10

A cégek 42 százaléka tart elképzelhetőnek cégfelvásárlást.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-05

Látványos a visegrádi országok növekedésének lassulása.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> reklámok
2018-09-03

Idén már közel 180 milliárd forint értékben rendeltünk terméket az internetről.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-03

Idén mindamellett a GKI előzetes becslésénél gyorsabb lehet az üteme.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-08-31

Fenntarthatatlanná vált az áfacsökkentés után ígért 17-22 százalékos árleszállítás.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-08-29

Lengyelország a legutóbbi 7-8 évben számottevően növelte a csiperkegomba termesztését.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.