hirdetés
2018. december. 15., szombat - Valér.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 16
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-30

Szívesen megadják az árát - a kényelem lett a legfőbb érték.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> reklámok
2018-09-03

Idén már közel 180 milliárd forint értékben rendeltünk terméket az internetről.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-22

A megye bora büszke címet egy éven át viselhetik a kiválóságok.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-04-26

Látlelet, megoldások az FMCG szektorban.

 

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> reklámok
2018-02-13

Minden eddiginél kevesebb ideig figyelnek, folyamatosan online-ak, és immunisak az online hirdetésekre.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-13

Három évig dolgoztak együtt, a Mito váltja őket.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> Top50 2017
2017-04-20

Bevezető, a leginnovatívabbaknak választott FMCG cégek listája, módszertan.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-07-14

Szorgalmazzák, hogy a márkák végre vegyék komolyan a gender-témát.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2014-06-04

Az időjárás miatt viszont lényegesen több a kórokozó.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2014-02-11

A pénzvisszatérítés és a PayPass egyre vonzóbbá teszi az újgenerációs plasztikpénzt.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.