hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 190
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-06-18

Visszaszerezné, megőrizné a márkájába vetett bizalmat? Az elv egyszerű: ne abajgassa, hajszolja az embereket az interneten!

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-13

Szerethető munkahellyé válni megtérülő befektetés - megoldás-e az employer branding?

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-12

Nagy vonzerő a kézzel fogható választék - a "Kiskereskedelem holnap és ma” - című tanulmány szakértői öt pontban foglalják össze a lényeget. 

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-16

Az élelmiszer-kategóriák nagy része helyi márkák erős bástyája. A trend viszont fordulni látszik.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> reklámok
2018-05-14

Nyolc fogyasztói típus hatékonyabb marketinghez.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-07

Több mint 7 milliárd dollárt fizet a Nestlé a Starbucksnak, hogy értékesíthesse a termékeit.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-04

Nem az alacsonyabb árak alapján dönti el egy vásárló, hogy melyik boltot választja. 

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-04-12

Ötödik alkalommal adták át a Randstad Awardot.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-04-11

Közel másfél milliárd forintot költünk éves szinten az ideális alak elérésére.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-04-03

A három kulcsszó: transzparencia, mesterséges intelligencia, natív.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.