hirdetés
2019. január. 17., csütörtök - Antal, Antónia.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 28
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-07

A kampányvideó több országban fog futni, több nyelven.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-15

A hagyományos élelmiszerüzleteknek fejlődniük kell, ha vevőik számára fontosak akarnak maradni. 

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-08-22

Az idei „Merre húz a SZÍVed?” nyereményjáték a napokban indult és január elejéig tart.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-06-07

Egészséges étkezés, anélkül, hogy órákat töltenénk a konyhában – erre ad gyakorlati megoldást a GLOBUS.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-09-29

Ezen a napon a kávézók egyedi akciókkal várják a betérő vendégeket.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2013-12-06

Egyetlen kattintás távolságra van attól, hogy megismerje a Top 331-et.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2013-03-22

A Rézangyal pálinkákat Oroszországban is árusítják, eddig több mint húszezer palackkal exportáltak tizenöt-féle ízben. A kivitelről szóló tárgyalások még 2009-ben kezdődtek meg.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2013-02-19

11 magyarországi manufaktúra és cég mutatta be készítményeit Moszkvában és Szentpéterváron.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> márkák
2011-07-27

2011. augusztus 1-én Marosfi Györgyné Lídia leköszön az Univer értékesítési és marketing vezérigazgató-helyettesi pozíciójából és átadja helyét Csanádi Zita Private Label üzletág vezetőnek.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> márkák
2011-04-21

A Millward Brown Hungary a Target Group Index adatbázisa alapján elkészítette az elmúlt év legnépszerűbb márkáinak listáját.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.