hirdetés
2018. január. 23., kedd - Zelma, Rajmund.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 197
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-19

A McDonald’s terméke Svédországban és Finnországban már bizonyított.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-16

Mi több, még egy új gluténmentes rizsfeldolgozó üzemet is létesít.

#3
Élelmiszer Online
2018-01-02

„Kezdő lendület” című sorozatunk első szereplője  Pinczés Marianna, a Grapoila tulajdonos-ügyvezetője.

#4
Élelmiszer Online
2017-12-05

Egyre többen választják a minőségi csokoládékat, felfutóban a laktóz- és gluténmentes, illetve bio termékek.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-17

A kötetben a gasztronómia hírneves szakemberei kínálnak kóstolót a vásárlók számára a főzőtudományukból.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-11-16

Visszahívta a forgalomból a FORHEALTH zabpehelylisztet a Tesco.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-11-07

Az Agrármarketing Centrum immár negyedik alkalommal volt jelen a „World Food Kazakhstan”-on.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-02

A termék egységcsomagolásán a búzaliszt összetevő nincs feltüntetve.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-26

A nyugati világ számára jobbára ismeretlen gabona termesztése több mint 5000 éve folyik a fekete kontinensen.

#10
Élelmiszer Online
2017-10-11

Első helyen végeztek a Debreceni Egyetem élelmiszermérnök hallgatói a “KnowinFood” versenyen.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.