hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 250
#1
Élelmiszer Online
2018-10-09

Új gyűjtőoldal indult a mentes termékeket keresőknek.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-04

11 kategóriában, és számos alkategóriában adta át az Élelmiszer magazin a mentes termékek díjait.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-03

Hiánypótló konferencia vette ma kezdetét az Élelmiszer magazin szervezésében.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> reklámok
2018-10-03

Kaposváron megrendezte az I. Élelmiszer és Marketing Nemzetközi Konferenciát a NAK.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-01

A takarmány- és az élelmiszeripar is értékes alapanyagra találhat benne.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-09-25

A gabonakávé minden napszakban fogyasztható.

#7
Élelmiszer Online
2018-09-16

Olyan, mint egy háromszög alakú mérőszalag, annyi különbséggel, hogy a tesztcsíkján nem centiméter-barázdák sorakoznak, hanem speciális szenzorok.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-09-15

Az édességek mellett a „Kapj rá!” standon halas finomságokat is kóstolhat  az Édes Napokon.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-06

A világ legnagyobb élelmiszeripari vállalata saját DNS-ükre hangolt készítményt kínál a fogyasztóknak.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-09-05

Minőségi táplálkozás és aktív életvitel a SPAR Életmód Program új ét&rend könyvével.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.