hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 233
#1
Élelmiszer Online
2018-07-12

Nem esik jól a hőségben bekapcsolni a sütőt? Ilyenkor jön jól egy szuper recept: Túró torta sütés nélkül Mimen keksz alappal!

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-12

A hazai lakosság fogyasztói szokásainak változása az egészséges és tudatos életmód irányába mutat.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-03

Ami azt illeti, globálisan is a reneszánszát éli.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-03

A finomított szénhidrátokban bővelkedő, hagyományos verziónál értelemszerűen fényévekkel egészségesebb.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-25

A termék előállítója nem győzte hangsúlyozni, hogy mennyire előnyös egészségügyi hatásai vannak.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-25

Magyarországon idén harmadik éve találkozhatnak a bulizók az áruházlánc ideiglenes üzleteivel.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-21

Sikértartalom tekintetében megnyugtató eredménnyel zárult az ellenőrzés.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-12

A Majomkenyér tesztjén mentes és nem-mentes termékeket hasonlítottak össze.

#9
Élelmiszer Online
2018-06-07

Exkluzív interjú Sánta Sándorral, a Chocco Garden Kft. tulajdonos-ügyvezetőjével.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> LIDL Akadémia
2018-05-30

A Lidl beszerző munkatársai ezúttal a bio és a mentes piacon aktív gyártókkal találkoztak.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.