hirdetés
2018. november. 19., hétfő - Erzsébet.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 377
#1
Élelmiszer Online
2018-11-16

Friss hazai kutatás eredményei a Laboratorium.hu oldaláról.(x)

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-07

Táplálkozási trendriportot készítettek a METRO szakértői.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-05

Túlnyomórészt csiperkét.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-16

Az októberi időjárás még sokat változtathat az összképen.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-09-28

Megelőzés, szűrés, önvizsgálat – az ALDI idén is összefog a mellrák ellen.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-24

Idén burgonyából is kisebb lett a termés.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-13

A későn jött, rengeteg csapadék több kárt okozott, mint hasznot.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-08-29

27. alkalommal rendezik meg a Budapest Borfesztivált szeptember 6-9.között a Budai Várban.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-08-29

Lengyelország a legutóbbi 7-8 évben számottevően növelte a csiperkegomba termesztését.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-27

A szervezet fogyasztásösztönző akcióiban mindamellett az egészséges táplálkozás is központi szerepet kap.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.