hirdetés
2018. február. 20., kedd - Aladár, Álmos.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 47
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-19

Magyarország idén is reprezentatív standdal lesz jelen a világ legnagyobb fogyasztói vásárán. (Frissített)

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-01-19

Élelmiszeripari startupok a berlini Nemzetközi Zöld Héten (Internationale Grüne Woche – IGW).

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-15

Jövőre a balkáni ország gasztronómiája kerül rivaldafénybe a világ legnagyobb élelmiszeripari kiállításán.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-04-20

A díjnyertes tételek számára külföldi szereplésre is lehetőséget nyújt megmérettetés.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-01-23

A magyar agrártárca vezetője szerint más eszközöket kell találni a probléma kezelésére.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-01-20

Az esemény díszvendégeként Magyarország 33 kiállító közvetítésével mutatja be ízvilágát a nagyérdeműnek.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-01-19

Fazekas Sándor szerint hatalmas lehetőséget jelent a díszvendégség.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-01-18

A foglalkoztatásról, a termelésről és az exportról is rendkívül kedvező képet festett a miniszter.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-01-17

A GDP-növekedéshez például egyre bővülő mértékben járul hozzá.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-01-19

Az agrárminisztereket a berlini Zöld Hét magyar standjánál fogadta a földművelésügyi tárca vezetője.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.