hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 195
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-05-30

Az európai fogyasztók kétharmada szerint finomabb, ami fenntartható forrásból származik.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-04-13

A Kazimir Bisztróban minden győztes pályázatot megismerhettünk.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-04-12

A nyertesek be is mutatták pályázataikat.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-03-22

Az eredményhirdetés a Kazimir Bisztróban lesz.

#5
Élelmiszer Online
2016-02-12

Február 26. az új nevezési határidő.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-01-20

A pekingi lakosok például igen nagy hasznát vehetnék a találmánynak.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> innováció
2016-01-06

Február 12-ig lehet pályázni.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> innováció
2015-10-14

A Forward Thinking által kiötlött uszályok 185 ezer négyzetméteresek lennének.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-04-10

A Dalmand Zrt. lett az abszolút első!

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> innováció
2015-03-22

Rekordszámú pályázat került a döntőbe.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.