hirdetés
2018. január. 23., kedd - Zelma, Rajmund.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 253
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-15

A ponty mellett más fajtákra is egyre inkább vevők a vevők.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-04

Novemberben egy új áruház átadása mellett további öt egységében is komoly fejlesztést hajtott végre.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-01

A brit főváros polgármestere megtiltja iskolák környékén az új „junk-food” étkezdék létesítését. 

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-11-29

A 2,5 milliárd forintos tatabányai fejlesztés után az épület főfrontja új homlokzati megjelenést kapott.

#5
Élelmiszer Online
2017-11-09

16 különböző márkájú, összesen 50 mikrohullámú sütőt tesztelt laboratóriumban a Tudatos Vásárlók Egyesülete.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-11-08

Egyik rangos elismerés után a másikat kapták a COOP Gazdasági Csoportjának dolgozói a Kereskedelem Napján.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-26

Mindegyik üzlet eladóterét gyökeresen átalakították.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-25

Számos gyümölcs esetében szintén érvényes a megállapítás.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-12

A Grillzónákban közel 20 000 adag ételt készítettek az ALDI szakácsai a nyári fesztiválokon.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-03

A szezonális élelmiszerlánc-ellenőrzések számos szempontból javuló trendekre mutattak rá a hivatal szerint.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.