hirdetés
2017. szeptember. 24., vasárnap - Gellért, Mercédesz.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 243
#1
Élelmiszer Online
2017-09-06

Ötvennégy cég hatvannégy terméke, szolgáltatása kapta meg a kitüntető címet a Magyar Gazdaság Ünnepén.

#2
Élelmiszer Online
2017-09-01

Egy hét és minden szilvás lesz Szarvason: 3 napos jubileumi ünnepre készül a szarvasi szilva fesztivál.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-31

Furcsa marketingfogás a Burger Kingtől.

#4
Élelmiszer Online
2017-08-30

A 26. Budapest Borfesztiválon a kitűnő borokon kívül a zenei kínálat is páratlan lesz

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-30

A glutén- és laktózérzékenyeket, illetve a vegánokat is megilleti a gasztrokamionos életérzés.

#6
Élelmiszer Online
2017-08-21

Olvasóink megszavazták, mutatjuk az eredményt. Élmezőnybe került a Mercedes, a HungaroControl, az MVM, és a Telekom is.

#7
Élelmiszer Online
2017-08-17

A modernizálással nemcsak az áruházak külső-belső tere szépült meg, de energiafelhasználásuk is csökkent.

#8
Élelmiszer Online
2017-08-16

A mintegy 250 m² alapterületű üzlet közel 30 millió forintból, önerős beruházással szépült meg.

#9
Élelmiszer Online
2017-08-09

Óriás pihenősátorral és a beköltözéshez szükséges termékek bővített kínálatával készül a Szigetre az óbudai Auchan.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-09

Borbás Marcsi is csatlakozott a „reklámhadjárathoz”.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.