hirdetés
2018. december. 13., csütörtök - Luca, Otília.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 286
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-29

Az üzletek új szolgáltatásokkal várják a vásárlókat.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-28

A beruházás értéke meghaladta az 1,7 milliárd forintot.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-15

A Falatozz.hu ételrendelő portál több száz étterem bevonásával készített elemzést a gyerekétel-kínálatról.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-11-07

Sopronban nyitotta meg második superstore formátumú üzletét az Auchan.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-10-25

A SPAR több mint 1,5 milliárd forintot fordított a korábbi Europarkban található hipermarket modernizálására.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-10-08

Interjú Heiszler Gabriellával, a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. ügyvezető igazgatójával.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-20

Több mint 2,7 milliárd forintból alakított ki a "fogyasztói elvárásoknak megfelelő" üzleteket.

#8
Élelmiszer Online
2018-09-15

Új esemény debütál az etyeki gasztrosétányon szeptember 29-én.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-13

Őszi borkampány az ALDI Magyarországnál.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-06

A hatóság idén kiemelt figyelmet fordított a fűszerezett, pácolt, előkészített húsokra, a grilltermékekre.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.