hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 18
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-06-26

Évi egymilliárd forintos forgalom mellett jön fel a grillsajt is.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-25

Magyarországon idén harmadik éve találkozhatnak a bulizók az áruházlánc ideiglenes üzleteivel.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-02-28

A Costes étterem séfje alkotta meg az OMV új szendvicskínálatát.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-12

A Grillzónákban közel 20 000 adag ételt készítettek az ALDI szakácsai a nyári fesztiválokon.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-04

A dinamikus fejlődésre már a termelők is reagálnak: bővül a grillezésre is alkalmas félkész, és késztermékek kínálata.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-20

Az idényhez köthető termékeket immár online is meg lehet vásárolni.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-18

Tavaly éves szinten óriásit nőtt az időszakhoz köthető food és non-food termékek forgalma.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-06-17

A furgon célja, hogy országszerte felhívja a figyelmet a minőségi, ellenőrzött húsok jelentőségére.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-09-16

A szakemberek 21 000 élelmiszertételt vettek górcső alá.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-08-25

Kategória: Sarki bolt (független, bruttó 50 m² alatti üzletek), 1137 Budapest, Radnóti Miklós utca 22. A díjazott üzlet tulajdonosaival, Scheffer Krisztinával és Kerekes Sándorral beszélgetett az Élelmiszer.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.