hirdetés
2018. szeptember. 25., kedd - Eufrozina, Kende.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 9
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-06-26

Évi egymilliárd forintos forgalom mellett jön fel a grillsajt is.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-08

A cég minden évben új piacokra, célországokba jut el a termékeivel.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-04

A dinamikus fejlődésre már a termelők is reagálnak: bővül a grillezésre is alkalmas félkész, és késztermékek kínálata.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-20

Az idényhez köthető termékeket immár online is meg lehet vásárolni.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-18

Tavaly éves szinten óriásit nőtt az időszakhoz köthető food és non-food termékek forgalma.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-06-20

A Pannontej két márkáját népszerűsíti.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2013-09-16

...a nemzetközi sajtversenyen.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> innováció
2012-04-30

Kiváló minőségű, hőtűrő grillsajt, amelyet az ízhatás erősítése érdekében baconszalonnába tekertünk.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> márkák
2012-04-23

Országos nyereményjátékkal egybekötve kerül ki az új csomagolás és a felfrissült termékválaszték.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.