hirdetés
2017. december. 15., péntek - Valér.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 23
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-22

A létesítményben évi 3000 tonna gyümölcsöt tudnak majd elraktározni.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-09-29

A piac és a feldolgozóipar sem tudja követni az aszályok okozta 30-40%-os termésingadozást.

#3
Élelmiszer Online
2017-08-18

Az egyetem szakemberei idén is részt vállalnak a rendezvény szakmai programjaiban.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-21

Az állam 1,2 milliárd forintos támogatást nyújtott a beruházáshoz.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-03

Klímaváltozás: megy a málna, jön a kiwi.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-08-11

Korszerűbb helyszínen barangolhatják be a látogatók az idén 25 éves szakkiállítást

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-04-26

A hajnali lehűlések óriási kárt okozhattak a gyümölcsösökben.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-01-13

Az ágazat kibocsátása 2014-hez képest tovább emelkedett.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-11-16

Mondhatni időszerű az ültetvénytelepítési támogatás újbóli bevezetése.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-10-05

A 2015-ös almatermés mindamellett igencsak silány volt.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.