hirdetés
2018. február. 20., kedd - Aladár, Álmos.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 67
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-02-07

Hiába a választható egyszerűsített foglalkoztatás: ültetvény tulajdonosok és munkavállalók egymásra mutogatnak.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-06

Európai uniós rendelet írja elő a felmérést. (Frissített)

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-13

Az első hat hónapban 10 százalékkal volt magasabb a tavalyi esztendő egyazon időszakához képest.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-04

2016-ban egy hektár szántó országos átlagban 1,22 millió forintot ért.

#5
Élelmiszer Online
2017-09-19

A NAIK és a MKSZN 5 lépésben foglalta össze a magyar almafajták útját.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-13

Idén már harmadik alkalommal hirdette meg az FM a revitalizációs programot.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-26

A kajszitermés egyenesen busás.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-16

A tisztuló hullás még nem fejeződött be.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-04-20

Sok gazdánál akár a száz százalékos terméskiesés sem elképzelhetetlen.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-09

Cél, hogy elsősorban stabilizálják, majd növeljék a zöldség és gyümölcs ágazat piaci lehetőségeit.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.