hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 3486
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2019-02-15

Zöldség-gyümölcs termesztés természetesebben.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-15

Ausztria kormánya több szervezettel karöltve intenzíven dolgozik a strapabíróbb növényfajták nemesítésén.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-15

Éves szinten.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-15

Magyar körtekörkép.

#5
Élelmiszer Online
2019-02-14

A Cornexi a közelmúltban jelentette be a HCN, azaz a hozzáadott cukor nélküli termékportfólióját.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-12

Éves szinten az élelmiszerek 4,2 százalékkal drágultak az első hónapban.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-02-11

Legalábbis ezt szeretné az AMC - elstartolt a PRODEXPO.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> ALDI
2019-02-11

A termék praktikus, 60 grammos kiszerelésben kapható az ALDI áruházakban országszerte.(x)

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-08

A Lidl és a SPAR is jól szerepelt a European Supermarket Magazine  nemzetközi versenyén.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-02-08

Milyen hatással vannak a pálinka ízére és élvezeti értékére a jogszabályi előírások?

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.