hirdetés
2018. február. 19., hétfő - Zsuzsanna.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 3126
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-19

Mi több, a stroke kialakulásának kockázatát is jelentősen csökkentheti.

#2
Élelmiszer Online
2018-02-16

Kérdés, hogy a diszkontlánc folytatja-e a márkafelvásárlás gyakorlatát. A brandet viszont bővíteni fogja. Frissített! 

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-16

Már tavaly tavasz óta tudni lehetett a szakításról.

#4
Élelmiszer Online
2018-02-16

Még mielőtt a vevők tudnák, mit akarnak. Prognózis 2018-ra.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem >> Auchan
2018-02-15

A programban hasznosított termékek közé bekerültek a zöldségek és a gyümölcsök is.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-15

A Happy Meal gyerekmenüben lesz változás - áll a gyorsétteremlánc közleményében.

#7
Élelmiszer Online
2018-02-15

5,1 százalékkal emelkedtek tavaly decemberben a mezőgazdasági termelői árak. 

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-14

A fő cél a városban élők életminőségének javítása,
biogazdálkodásból származó termékekkel.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-14

Odáig rendben van, hogy sem állati eredetű tejet, sem csonthéjas gyümölcsöt nem tartalmaz.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-14

Az új üzlet és szolgáltatás a Spar Online, amely 15.500 megrendelhető terméket kínál.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.