hirdetés
2018. október. 18., csütörtök - Lukács.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 3395
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-17

3000 kilogramm zöldséget és gyümölcsöt osztottak szét Fruttival és Veggivel.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-17

Európában és világszerte egyaránt.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-16

Az októberi időjárás még sokat változtathat az összképen.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-16

A promóció során számos felületen népszerűsítik az egészségvédő hatásáról is ismert élelmiszert.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-15

A sárgarépa éves szinten 116 százalékkal drágult.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-15

A globális felmelegedés gyökeresen megváltoztatja a magyar mezőgazdaságot.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-12

Miről beszélnek az online közösségi térben a férfiak és miről a nők? Melyek a legemlegetettebb italmárkák? Mesélnek az adatok és a SentiOne.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-10-11

Oroszország hazánk egyik legfontosabb stratégiai partnere a mezőgazdaság területén.

#9
Élelmiszer Online
2018-10-11

Sokan még a hűtőjüket sem használják jól: 50 ezer forint értékű élelmiszert dob szemétbe egy átlagos család.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-11

Az export főleg a német piacra irányul.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.