hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 3042
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-21

Az emberek szeretik a cég által forgalmazott, szabálytalan küllemű zöldségeket és gyümölcsöket is.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-17

Az ételhordók nemzete vagyunk.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-17

Az agrárium szerkezetében bekövetkezett változások nyomon követését szolgálja az adatgyűjtés.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2017-11-16

Idén 14 féle almából várhatóan közel 8500 tonnát értékesít a Tesco.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-16

A fórumsorozaton a megyei jogú városok egy-egy általános- és középiskolájának diákjai hallhatnak előadásokat.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-15

A növényi termékek 4,0 százalékkal drágultak. /Frissített/

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-13

Az európai uniós források a kertészeti ágazat megsegítését célozzák.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-11-10

A termelés várhatóan 2018 közepén kezdődik el, a termékek elsődleges piaca Franciaország lesz.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-10

Az UNESCO-val közösen rendezett versenyén két-kétmillió forinttal gazdagodtak a nyertesek.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-10

A Szupermenta keretében idáig 40 termékkör tüzetes vizsgálatát végezték el a hivatal szakemberei.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.