hirdetés
2018. szeptember. 21., péntek - Máté, Mirella.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 38
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-08-24

Raskó György közgazdász bírálta a demonstráló szabolcsi almatermelőket. 

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-08-23

Az alma kilónkénti ára az áruházban mintegy 400 forintba, míg a termelőnél 70 forintba kerül.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-27

Hamarosan a termelőpartnereik számára jó előre felvásárlási ajánlatot kell tenniük a kiszámíthatóság jegyében.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-29

A kamara megtartotta „Zöldség-gyümölcs feldolgozás” című kétnapos szakmai felvilágosító rendezvényét.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-05-17

Új gyümölcsfeldolgozó üzemet adott át a Nógrád megyei Berkenyei Faluszövetkezet.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-24

Összesen 153 milliárd forint értékben.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-09-28

Létfontosságú, hogy legyen foglalkoztatás a lakosság helyben tartása érdekében.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-04-15

Technológiai elmaradottsága miatt a piaci verseny kényszerhelyzetbe hozta az ágazatot.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-06-20

A vidékfejlesztési program egyik legfontosabb célkitűzése az élelmiszer-feldolgozók támogatása.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-06-10

A következő öt évben a kormány 40 százalékkal növelné az ágazat éves teljesítményét. (Frissített!)

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.