hirdetés
2018. szeptember. 21., péntek - Máté, Mirella.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 95
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-09-10

A diótermesztés egyre népszerűbb: a hazai diótermőterület elérte a 7130 hektárt, a termés pedig a tízezer tonnát.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-08-16

Sikerek a Német Űrközpont antarktiszi zöldségprogramjában.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-05-17

Új gyümölcsfeldolgozó üzemet adott át a Nógrád megyei Berkenyei Faluszövetkezet.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-16

Az adatszolgáltatás 484 település 648 mezőgazdasági mintakörzetében 106 ezer címet érint.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-10

A NAIK célja, hogy egyre zamatosabb termést hozó, egyre ellenállóbb növényeket hozzanak létre.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-18

4 telephelyen, 60 hektár területen, 18 gyümölcsfaj 6600 tételében gyönyörködhetnek a látogatók.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-04-16

Spanyolországban 3, de Hollandiában is csak 6 százalékos áfa sújtja a zöldség- és gyümölcstermesztőket.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-03-07

A zöldség-gyümölcs ágazat kihívásai: több termelés, nagyobb eladást, munkaerőhiány kezelése.

#9
Élelmiszer Online
2018-03-06

Fordított utat járt be a sikertörténet: a pálinka hamarabb kapott védelmet, mint az alapjául szolgáló gyümölcs.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-28

A szektor a jelenlegi termelési érték dupláját is elő tudná állítani.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.