hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 98
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-11

Akár a 2600 milliárd forintot is meghaladhatja a kibocsátás.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-07

A kertészeti szakma és annak termékei egyre jobban felértékelődnek.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-16

Az összeírás célja, hogy nyomon kövesse az agrárium szerkezetében bekövetkezett változásokat.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-09-10

A diótermesztés egyre népszerűbb: a hazai diótermőterület elérte a 7130 hektárt, a termés pedig a tízezer tonnát.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-08-16

Sikerek a Német Űrközpont antarktiszi zöldségprogramjában.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-05-17

Új gyümölcsfeldolgozó üzemet adott át a Nógrád megyei Berkenyei Faluszövetkezet.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-16

Az adatszolgáltatás 484 település 648 mezőgazdasági mintakörzetében 106 ezer címet érint.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-10

A NAIK célja, hogy egyre zamatosabb termést hozó, egyre ellenállóbb növényeket hozzanak létre.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-18

4 telephelyen, 60 hektár területen, 18 gyümölcsfaj 6600 tételében gyönyörködhetnek a látogatók.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-04-16

Spanyolországban 3, de Hollandiában is csak 6 százalékos áfa sújtja a zöldség- és gyümölcstermesztőket.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.