hirdetés
2017. november. 22., szerda - Cecília.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 82
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-17

Az agrárium szerkezetében bekövetkezett változások nyomon követését szolgálja az adatgyűjtés.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-10-18

Az idei körtetermés oda, a fagy alaposan elbánt vele.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-16

A támogatható területek terjedelmét is meghatározza a jogszabály.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-09-29

A piac és a feldolgozóipar sem tudja követni az aszályok okozta 30-40%-os termésingadozást.

#5
Élelmiszer Online
2017-09-19

A NAIK és a MKSZN 5 lépésben foglalta össze a magyar almafajták útját.

#6
Élelmiszer Online
2017-08-29

Már 50 ezer hektár termőföldre készített tápanyag-gazdálkodási tervet a nemzeti agrárgazdasági kamara.

#7
Élelmiszer Online
2017-08-04

A piacok száma 2010 előtt 100 alatt volt, ma pedig már 280-ra rúg.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> LIDL Akadémia
2017-06-20

A Lidl beszerzői a zöldség-gyümölcs ágazat potenciális beszállítóival találkoztak.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-16

Korántsem jelentéktelenebb a tevékenységgel járó többi pozitív egészségügyi hatásnál.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-14

Az európai hiány tereli a nemzetközi figyelmet a hazai termésre.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.