hirdetés
2017. október. 22., vasárnap - Előd.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 154
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-10-18

Csepreghy: a kormánynak a magyar vidék sokkal több egy demográfiai és gazdasági hátországnál.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-11

A Magyarok Kenyere program keretében került sör az eseményre.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-10-04

Az agráriumban tevékenykedő új munkacsoportot az uniós közös agrárpolitika komplexitása hívta életre.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-28

A marokkói agrárkamara meghívását már csak nem utasíthatta vissza!

#5
Élelmiszer Online
2017-09-28

Az éves keret egyéni igénybevételnél mintegy 240-250 ezer forint, csoportosnál 45-50 ezer forint.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-25

Csak tudni kell bánni vele.

#7
Élelmiszer Online
2017-09-12

A NAK tagjai november 3-án 248 kijelölt szavazókörben voksolnak a szervezet új képviselőire.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-08

A NAK higiéniai képzéseket tervez bevezetni a baromfitartók számára.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-22

Az ágazat exportbevételének több mint 90 százaléka az övék.

#10
Élelmiszer Online
2017-08-21

Nagy többségében elégedett a tagság az agrárgazdasági kamara eddigi tevékenységével.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.