hirdetés
2017. június. 23., péntek - Zoltán.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 136
#1
Élelmiszer Online
2017-06-21

A magyar kajszi fő célpiacának Németország számít, ahova 4-6 ezer tonna mennyiséget szállítanak.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-20

Immár hét éves a rászoruló gyermekek megsegítésére létrehozott kezdeményezés.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-20

Közelíteni kell az agrártámogatásokat kifizető hazai ügynökség és az uniós jog gyakorlatát.

#4
Élelmiszer Online
2017-06-15

Hazánkban mintegy 5000 hektáron termelnek görögdinnyét, a termelők készen állnak a szezonra.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-09

Július közepéig véget sem ér.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-30

A laskát és a csiperkét népszerűsítő kampányok indulnak az áruházláncokban.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-30

Az alapanyagok megkövetelt arányainak megváltoztatása csak az ágazat belföldi szereplőit érinti. (Javított!)

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-16

Az eddigi jogszabály az erdőtulajdonosok számára szinte ellehetetlenítette a fenntartható erdőgazdálkodást.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-12

Részben a szektort jellemző szervezettségnek köszönhető a látványos felívelés.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-11

A két szervezet többek között közösen kíván fellépni a származás-, az eredet- és a minőségvédelem terén is. (Frissített)

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.