hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 181
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-24

Óriási a külföldi kereslet a minőségi magyar hal iránt, ám a hazai halfogyasztás elmarad az uniós átlagtól.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-17

A nagyszabású akcióterv konkrét javaslatokat fogalmaz meg a mezőgazdaságban végrehajtandó feladatokra.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-14

3 nap alatt 60 ezren látogattak el a XXV. Alföldi Állattenyésztési és Mezőgazda Napokra.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-05-03

Több mint háromszoros mezőgazdasági kárkifizetés az extrém időjárás miatt.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-04-12

A határon túli magyar gazdák nagy számban élnek a pártoló tagság lehetőségével.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-04-12

Az egész Kárpát-medencében működhet a jégkármérséklő rendszer.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-03

Főleg a közös agrárpolitika forrásainak jövőbeni biztosítására jött létre a stratégiai megállapodás.

#8
Élelmiszer Online
2018-03-25

Még várják a versenytételeket a Brillante – 2018 Pálinka és Párlat Versenyre!(X)

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-22

Az alapító elnökségi és ellenőrző bizottsági tagok között összesen tíz új tag képviseli az új gazdagenerációt.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-07

Csak harmad annyi marhahúst eszünk, mint amennyi egészségügyileg indokolt lenne.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.