hirdetés
2018. szeptember. 26., szerda - Jusztina.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 199
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-18

Hébe-hóba gerillakóstoltatásra is számíthatnak a járókelők.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-09-10

A diótermesztés egyre népszerűbb: a hazai diótermőterület elérte a 7130 hektárt, a termés pedig a tízezer tonnát.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-10

Tisztújító közgyűlést tartott a Magyar Gazdakörök és Gazdaszövetkezetek Szövetsége.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-06

A kiállítás középpontjában a precíziós gazdálkodás, illetve a betakarítás gépesítése és a talajmunkák állnak.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-18

Szeptemberben 42 hektáron rendezi meg a NAK és a MEGFOSZ.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-07-13

A Tesco is csatlakozik a NAK zöldség- és gyümölcsfogyasztást népszerűsítő kampányához

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-10

Idén nyolcadik évébe lépett a Magyarok Kenyere program.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-06

A jövő év elei áfacsökkentés tökéletesen kiszoríthatja őket a magyarországi üzletekből.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-29

Mindenképpen javítani kell az ágazat versenyképességén.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-29

Várhatóan hónapokon belül megjelenik az új útmutató.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.