hirdetés
2017. augusztus. 21., hétfő - Sámuel, Hajna.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 144
#1
Élelmiszer Online
2017-08-17

Kis Miklós Zsolt: augusztusban elkezdődik a gazdák értesítése a pályázati döntésekről.

#2
Élelmiszer Online
2017-08-16

A hazai nyerstej átlagár 2017. január óta a 90-92 forintos sávban stagnál, ami növeli a kivitelt.

#3
Élelmiszer Online
2017-08-11

Jól képzett szakemberek nélkül nincs biztos jövő az agáriumban.

#4
Élelmiszer Online >> pályázat
2017-07-20

Az európai gazdálkodók nem rentábilisak támogatások és a versenyképesség növelése, javítása nélkül.

#5
Élelmiszer Online
2017-07-17

Jakab István: tovább növekedhet az uniós támogatásokat igénybe vevő gazdák adminisztrációs terhe.

#6
Élelmiszer Online
2017-07-06

Fogyasztásösztönző kampány indult a kiváló minőségű hazai dinnye fogyasztása érdekében.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-04

A dinamikus fejlődésre már a termelők is reagálnak: bővül a grillezésre is alkalmas félkész, és késztermékek kínálata.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-04

A tavalyi évinél mindenképpen rosszabb.

#9
Élelmiszer Online
2017-06-21

A magyar kajszi fő célpiacának Németország számít, ahova 4-6 ezer tonna mennyiséget szállítanak.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-20

Immár hét éves a rászoruló gyermekek megsegítésére létrehozott kezdeményezés.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.