hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 215
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-02-11

Innovációs ötletverseny a fenntarthatóság jegyében.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-09

A tervezet a NAK és az Országos Magyar Vadászkamara szakmai és finanszírozói közreműködése mellett készült.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-11

Gyermekeknek szóló okostelefonos játékkal zárul az Európai Friss Kalandok program első éve.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-06

Első évében, csak a mezőgazdaságban már több milliárd forint kárt előzött meg.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-29

A KAP-ra különösen nagy figyelmet fordítottak az Agrárszektor Konferencia első napján.

#6
Élelmiszer Online
2018-11-23

4600 Kárpát-medencei magyar gazda fogott össze a magyarok kenyere – 15 millió búzaszem programban.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-21

A kamara a termőföldek forgalmának szabályozásával kapcsolatban tett javaslatokat a programcsomagban.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-11-16

Négy óra alatt költhettek el 200 millió forintot agráriumfejlesztésére egyetemisták - egy versenyen.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-11-15

Csak erős agráriummal alapozható meg a vidék fejlődése.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-15

Az AM 500 milliárd forintos pályázati alapot hozhat létre az ágazati szereplők számára.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.