hirdetés
2018. február. 21., szerda - Eleonóra.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 169
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-02-02

A 650 fős kamarai falugazdász-hálózat a jövőben is segíti a gazdálkodókat.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-01-31

Talajvizsgálati szolgáltatást nyújt tagjainak a NAK a kaposvári egyetem közreműködésével.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-23

Az import termékek súlyos károkat okoz a hazai tejiparnak.

#4
Élelmiszer Online
2018-01-17

Győrffy Balázs: kérjen bocsánatot a gazdáktól a magyar közút vezetősége!

#5
Élelmiszer Online
2018-01-16

Tavaly több mint száz jogszabályt véleményezett a NAK.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-11

A Dél-Alföld egyik legnagyobb gasztronómiai rendezvényén fog sor kerülni az eredményhirdetésre.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-20

Az agrárkamarai választások után mintegy 50 ezer ember felhatalmazása áll a szervezet mögött.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-19

Öt szakmában szervezett gyakorlatorientált mestervizsgát, amelyet 48 szakember tett le.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-12-12

A kedvezmények biztosítása és az adminisztrációs teher csökkentése közös vonása a módosításoknak.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-29

Megváltoznak az egyszerűsített foglalkoztatás és az illetékmentesség szabályai.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.