hirdetés
2017. november. 19., vasárnap - Erzsébet.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 51
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-30

A Mitiszol rendezvény célja az organikus borok népszerűsítése és a innovatív termékek bemutatása.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-17

Legalábbis erre figyelmeztet a Nestlé.

#3
Élelmiszer Online
2017-09-27

Boltnyitásban versenyez a dm és a Rossmann, bár a dm-nek a piacvezető pozíciójáért nem kell aggódnia.

#4
Élelmiszer Online
2017-09-07

A bemutatók alkalmával a dmBio alapanyagokat tartalmazó ételek elkészítésébe is belekóstolhattak.

#5
Élelmiszer Online
2017-09-07

A gazdaszervezetek mintegy 400 négyzetméteren mutatkoznak be, 122 kiállítóval.

#6
Élelmiszer Online
2017-08-22

Ágazatunk az elmúlt évtizedek legnagyobb szakítópróbája előtt áll. Tudósítás a globális FMCG-csúcskongresszusról Berlinből.

#7
Élelmiszer Online
2017-08-18

Nyárzáró Családi Fesztivál Velencén az iskolakezdés előtti utolsó hétvégén.

#8
Élelmiszer Online
2017-06-27

Kisebb márkadömping volt a Gyerek Szigeten.

#9
Élelmiszer Online
2017-06-23

Három zenei fesztiválon, egy gyerekrendezvényen és a vizes világbajnokságon nyit pop-up üzleteket az ALDI Magyarország a nyár folyamán.

#10
Élelmiszer Online
2017-05-25

GyereKi! Fesztivál a szabadidő tartalmas eltöltéséhez szeretne hozzájárulni.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.