hirdetés
2017. július. 29., szombat - Márta, Flóra.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 44
#1
Élelmiszer Online
2017-06-27

Kisebb márkadömping volt a Gyerek Szigeten.

#2
Élelmiszer Online
2017-06-23

Három zenei fesztiválon, egy gyerekrendezvényen és a vizes világbajnokságon nyit pop-up üzleteket az ALDI Magyarország a nyár folyamán.

#3
Élelmiszer Online
2017-05-25

GyereKi! Fesztivál a szabadidő tartalmas eltöltéséhez szeretne hozzájárulni.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> Az Év Boltja
2017-05-03

Az FMCG TOP 2017 – A növekedés rakétái című, kétnapos konferenciánkon átadtuk Az Év Boltja 2017 díjakat. 

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> LIDL Akadémia
2017-04-18

Részletek a Lidl Beszállítói Akadémia idei rendezvényeiről és a program részleteiről.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-01-05

Mi a közös Orbán Viktorban, a Fornettiben, az Ikeában és az Arany Ászokban? Folytatjuk a Kreatív márkatoplistáját.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-10-06

A vállalat a Szolidaritás Napján ünnepélyes keretek között adta át az adományokat.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-08-04

Laptársunk, a Kreatív áttekintette a márkaaktivitásokat a Sziget gyerekverziójánál, a 15 éves Gyerek Szigeten. Rengeteg kép!

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-04-11

És egy nap alatt akár 99 új reklámot is bemutatnak.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> top50
2016-03-07

Milyen festményeket kedvel az Országos Gyógyszerészeti és Élelmezés-Egészségügyi Intézet volt főigazgató-helyettese?

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.