hirdetés
2018. június. 24., vasárnap - Iván.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 53
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-31

Az 1,7 milliárd forintos beruházással évi 60 ezer tonna keveréktakarmány gyártására alkalmasak.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-02-13

A Gyermelyiről kevesen tudják, hogy a malmászat, tésztagyártás mellett pékséget is üzemeltet.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-18

A következő fél évtizedben vélhetőleg kiegyensúlyozott emelkedés fogja jellemezni az ágazatot.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-18

Vasárnap délutánig 119 millió forintot sikerült összegyűjteni a jótékonysági kezdeményezés keretében.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-13

Legalábbis ez a célja az egyik legnagyobb közétkeztető cég és két élelmiszergyártó közötti összefogásnak.

#6
Élelmiszer Online
2017-11-14

A Hungast Csoport elsőként az Univerrel és Gyermelyivel kötött stratégiai megállapodást.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-16

A nemzetközi „ünnep” alkalmából 30 tonna ételadománnyal megrakott teherautó konvoj szelte át Budapestet. /Frissített/

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-15

A cégek így kívánják bebizonyítani, hogy náluk nem fipronilosak a termékek.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> Top50 2017
2017-04-20

Bevezető, a leginnovatívabbaknak választott FMCG cégek listája, módszertan.

#10
Élelmiszer Online
2017-03-31

A cég évente közel 70 ezer tonna készterméket tud majd gyártani, megduplázva jelenlegi kapacitását.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.