hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 177
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-08-22

A személyre szabott termékek iránt egyelőre alacsony az érdeklődés.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-07-03

Megéri McDonald’s-beszállítóvá válni, mert az étteremlánc hosszú távon is stabil, kiszámítható partner.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-18

Az Egyesült Királyságban 2019 egyik meg nem nevezett napjára például már írmagjuk se marad a cég éttermeiben.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-04

Varga Csaba Pécsről, egyedüli magyarként került a világ legjobb McDonald’s étteremvezetői közé.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-19

Ütős képeken hirdeti csípős termékét a gyorsétteremlánc.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-26

A múlt heti válságra reagált a gyorsétterem.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-02-26

Megtízszerezte forgalmát hazánkban a gyorséttermi hálózat.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-15

A Happy Meal gyerekmenüben lesz változás - áll a gyorsétteremlánc közleményében.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-19

Két, gyerekeket segítő szervezetet támogat az üzemeltető cég által fizetett fájdalomdíjból.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-01

A brit főváros polgármestere megtiltja iskolák környékén az új „junk-food” étkezdék létesítését. 

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.