hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 92
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-10

Az „eszkimós” védjegyű Mirelite a fagyasztott termékek között a világ második legrégebbi márkája.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-06

Valószínűleg egy itthon gyártott gyorsfagyasztott termék okoz liszteriózist Európa-szerte a fogyasztókban.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-19

Muzsek András új piacokra vezetné a sárvári társaságot.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-18

A globális problémák és a kiaknázatlan piacok számos lehetőséget rejtenek.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-17

Az elmúlt négy évben a magyar kivitel mértéke évről-évre rekordokat döntött.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-16

Az élelmiszer-kategóriák nagy része helyi márkák erős bástyája. A trend viszont fordulni látszik.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-12

Az új uniós rendelet kötelező érvényű intézkedéseket ír elő az élelmiszeripari vállalkozók számára.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-12

Fémtartalma egyik áruházban sem haladja meg az egészségügyi határértéket.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> LIDL Akadémia
2017-11-08

 Az idei utolsó LIDL Beszállítói Akadémia a Magyar Hús Ízei Napja a húsok termékkörére fókuszált. 

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-07
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.